Bezpłatne zajęcia pokazowe
Najlepszy
Kurs stacjonarny

Akademia Nauki

Galaktyczna przygoda Jedi

Wiek: 8 - 10 lat

Dostępne wolne miejsca

Opis

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs kierujemy do dzieci na „środkowym” etapie szkoły podstawowej. Dzięki nam nie tylko osiągają lepsze wyniki w szkole na aktualnym etapie edukacji, ale doskonale radzą sobie także w kolejnych latach. Techniki, wiedza oraz dobre nawyki nabyte w EduMe zostają z dziećmi na dłużej – nie wyparowują po zaliczonej klasówce.

 

W EduMe proponujemy edukację opartą na najnowszych zdobyczach psychologii uczenia się, dziecięcej ciekawości świata i kreatywności. Budzimy uśpiony w dzieciach potencjał. Uczymy je, jak się uczyć.

 

A Twoje dziecko? Jak sobie poradzi z nowymi wymaganiami?

Dzięki zajęciom w edume twoje dziecko:

  • polubi się uczyć,
  • pozna efektywne metody przyswajania wiedzy,
  • wiele szybciej nauczy się płynnie czytać,
  • doceni swoje mocne strony,
  • nauczy się współpracować z innymi,
  • obudzi w sobie ciekawość świata,
  • zagłębi się w świat eksperymentów,
  • będzie pytać i samodzielnie dedukować,
  • zasmakuje świata gier fabularnych i grywalizacji,
  •  zacznie uczyć się skuteczniej, czerpiąc z tego frajdę.

Zajęcia

  • 56 godzin lekcyjnych, czyli 28 spotkań po 1,5 h (spotkania raz w tygodniu – cykl roczny)
  • Maksymalnie 12 uczniów w grupie
  • W razie zamknięcia szkół – realizację zajęć w formule online, spotkania live z trenerami

Obsługa klienta

  • Bezpłatne zajęcia pokazowe
  • Możliwość tzw. odrabianek w przypadku nieobecności
  • Możliwość wypowiedzenia umowy w trakcie kursu (miesięczny okres wypowiedzenia)
  • Dostępne płatności ratalne

Kurs realizujemy we współpracy z Akademią Nauki

i według programów Akademii Nauki

Jak uczymy?

Sprawne czytanie – prostsza nauka

Odpowiednio skonstruowany trening czytania ze wskaźnikiem sprawi, że Twoje dziecko rozwinie pamięć i poprawi koncentrację. Oprócz tego poszerzy swoje pole widzenia i wygimnastykuje oczy, dzięki czemu czytanie stanie się dla niego łatwiejsze i bardziej naturalne. W konsekwencji dziecko zacznie czytać szybciej, więcej rozumieć i zapamiętywać. Techniki szybkiego czytania to również dobra inwestycja na przyszłość – od małego zaszczepiają miłość do książek i literatury.


Biegłość w czytaniu i pasja do książek

Biegłość w czytaniu to absolutna podstawa, by sprostać nowym obowiązkom w szkole i uniknąć kłopotliwych zaległości. Oczytane dziecko lepiej się uczy, jest bardziej elokwentne, mądrzejsze i pewne siebie. Posiada szersze słownictwo, większą wyobraźnię, zna zasady ortografii i pisze oryginalniejsze wypracowania. Dzięki temu nie stresuje się w szkole, a wręcz przeciwnie – z przyjemnością podejmuje nowe wyzwania.

Jak to działa?

W trakcie czytania w umyśle dziecka rodzą się obrazy. Czytanie pobudza miliony neuronów oraz stymuluje ich rozwój. To świetny trening dla mózgu i sposób na rozwinięcie wyobraźni, pamięci i umiejętności myślenia. Ani telewizja, ani gry komputerowe nie są w stanie pobudzić mózgu tak jak czytanie, dlatego zachęcenie dziecka do regularnego kontaktu z książkami ma ogromne znaczenie. W naszej placówce zarażamy dzieci zdrową pasją do książek. W ramach zajęć nasi mali kursanci mają okazję do dyskusji o przeczytanych materiałach i rozmowy o samym procesie czytania. Dzięki temu chętniej samodzielnie sięgają po książki i zaczynają dostrzegać w lekturze bezpośrednie korzyści.

Techniki efektywnej nauki

Techniki efektywnej nauki oraz rytuał uczenia się stanowią nieocenioną pomoc w opanowaniu ciągle powiększającego się materiału. W klasach 1-3 nauki jest niewiele. Uczniowie są rzucani na głęboką wodę w klasie 4 – od tej pory ilość materiału rośnie z każdym rokiem szkolnym. Opanowanie coraz szerszego zakresu wiedzy staje się bardzo trudne. Z pomocą przychodzą właściwe rytuały, techniki pamięciowe oraz mindmapping, które czynią naukę łatwiejszą, ciekawszą, bardziej kreatywną, a przede wszystkim – skuteczną.


Dlaczego dzieci nie lubią się uczyć?

Naukowcy mówią wprost: ponieważ nie wiedzą, jak to robić! „Wkuwanie na blachę” to dzisiaj przeżytek – informacje „wykute” szybko wyparowują z głowy, a sama metoda tylko zniechęca dzieci do dalszej nauki. Na naszych zajęciach idziemy inną drogą – uczymy jak się uczyć.

Podczas kursu Twoje dziecko nauczy się m.in.:

  • Rytuału uczenia się – od relaksu przed nauką, poprzez odpowiednią koncentrację, określenie właściwego celu, aż po skuteczne korzystanie z własnych zasobów i stworzenie planu działania. Dzieci niestety nie dysponują rytuałami związanymi z uczeniem się – nie wiedzą „jak zabrać się do nauki”, od czego zacząć, nie potrafią się skupić. Tymczasem wykonywany instynktownie rytuał (jak mycie rąk przed posiłkiem czy kąpiel przed spaniem) nadaje określoną strukturę działaniom. Gdy jest dobrze wyuczony, realizowany jest bezwiednie i niezawodnie prowadzi do celu.
  • Tworzyć Mapy Myśli, czyli nieliniowe notatki oparte na skojarzeniach. To skuteczniejsza metoda nauki niż „wkuwanie” ciągłego tekstu. Zwiększa efektywność zapamiętywania i aktywuje u dziecka intuicję, zajmując przy tym niewiele czasu.
  • Technik pamięciowych, które pozwolą mu skutecznie zapamiętać nawet dokilkudziesięciu następujących po sobie obrazów lub wyrazów. To ogromne wsparcie dla dziecka na początku edukacji. Badania pokazują, że dziecko znające mnemotechniki potrafi zapamiętać nawet siedem razy więcej informacji niż dziecko, które tych technik nie stosuje.
  • Przygotowywania się do lekcji z użyciem nowo poznanych technik. Dzieci podczas kursu ćwiczą naspecjalnie przygotowanych formularzach pracy, które zawierają wiedzę szkolną. W ten sposób pokazujemy wprost, jak wykorzystać nasze metody w praktyce (w szkole i w domu).

Eksperymenty

Eksperymenty to najlepszy sposób, by Twoje dziecko radośnie i z ciekawością weszło w świat chemii, fizyki i przyrody. Nasi uczniowie samodzielnie badają właściwości wody, powietrza, kwasów i zasad, obserwują preparaty pod mikroskopem, stają „oko w oko” z intrygującymi zjawiskami. Za pomocą eksperymentów dzieci lepiej przyswajają szkolny materiał, dostrzegają w uczeniu się głębszy sens, rozwijają umiejętność dedukcji i zadawania pytań, a także rozbudzają w sobie głód wiedzy. To kluczowe na tym etapie edukacji.


Laboratorium małego odkrywcy

Dzieci uwielbiają eksperymentować! Podstawę materiału w szkole zwykle stanowi sucha, nużąca teoria. Na naszych zajęciach równie ważnym ogniwem nauczania jest praktyka, z fascynującymi eksperymentami na czele. To najlepszy sposób, by rozbudzić w dzieciach entuzjazm, uzupełnić wiedzę teoretyczną, wytłumaczyć ją i utrwalić.

Eksperymentowanie jest istotną sferą nauki, która wiarygodnie i namacalnie ukazuje jej praktyczną stronę. Podczas kursu pielęgnujemy w dzieciach ciekawość świata, dzięki czemu będą one głodne nie tylko „książkowych” mądrości, ale również wiedzy czerpanej z całego otoczenia. Dziecko nauczy się zadawać pytanie „dlaczego?” i samodzielnie dociekać odpowiedzi. A co najważniejsze – bardzo to polubi!

Pewność siebie

Przy pomocy rozmaitych gier, dram i zabaw uczymy dzieci współpracy i radzenia sobie z trudnościami. Z nami Twoje dziecko odkryje swoje mocne strony, rozwinie ukryte talenty i uaktywni zdolności twórcze. Wszystko to sprawi, że poczuje się pewniej i będzie mniej narażone na szkolny stres.

Pewność siebie jest pomocna!

Szkoła to nie tylko placówka edukacyjna, ale również mała społeczność oparta na więziach z innymi i regułach współpracy. Codzienny kontakt z rówieśnikami i nauczycielami wymaga od dziecka sprawnego nawiązywania relacji oraz pewności siebie. Szczególnie w klasie 4, gdy środowisko wyraźnie się zmienia, pojawiają się nowi nauczyciele, nowe sytuacje, większe wymagania i nieznane do tej pory emocje. Nieśmiałe, niepewne swoich zalet dzieci mają w szkole pod górkę – wstyd hamuje w nich chęć do kontaktu z rówieśnikami i demonstrowania swoich umiejętności. Dla nieśmiałego dziecka każda „wizyta pod tablicą” lub nowe okoliczności wiążą się z ogromnym stresem.

Odważni jak lwy

„Odważni jak lwy” to sprawdzona metoda, by rozwinąć w dziecku empatię, nauczyć go nawiązywania relacji i odkrywania swoich mocnych stron. Proponowane przez nas działania twórcze ujawniają i rozwijają dziecięce talenty. W konsekwencji dzieci stają się pewniejsze siebie i bardziej otwarte, z powodzeniem rozwijają swoją szkolną „karierę”. Wiara w siebie to dla dziecka fundament przyszłych sukcesów!

Grywalizacja (gry fabularne)

Jeśli dziecko będzie miało do wyboru: spędzić kolejne godziny nad podręcznikiem albo zagrać w grę… prawdopodobnie wybierze tę drugą opcję. To całkiem zdrowa reakcja! Na potrzebę naszych kursów opracowaliśmy system motywujący zwany „grywalizacją” – przenieśliśmy elementy znane z gier na pole nauki. Taka zabawa sprawia dzieciom frajdę, nie gubiąc przy tym walorów edukacyjnych.


Nauka w parze z zabawą

to gra fabularna, która sprytnie łączy wszystkie elementy kursu, zamieniając czytanie i uczenie się technik pamięciowych we wspaniałą zabawę. Na każdych zajęciach dzieci mają do wypełnienia misję, podczas której przeżywają emocjonujące przygody, rozwijają swoją wyobraźnię, pamięć, koncentrację i logiczne myślenie.

Jak to działa?

W „Galaktycznej przygodzie” Twoje dziecko wcieli się w galaktycznego podróżnika, który zaczyna jako padawan – uczeń Jedi. Poszerzając swoją wiedzę i zdobywając galaktyczne kredyty, uczniowie wraz z drużyną biorą udział w międzygwiezdnej wyprawie. Twórcza i przyjacielska atmosfera gry sprzyja nauce. Granie nie kojarzy się przecież z nudnym ślęczeniem nad podręcznikiem, ale z fascynującą przygodą. Psychologowie udowodnili to już dawno: jeśli jesteśmy przekonani, że bierzemy udział w grze, bardziej wierzymy w swój sukces.  A to przecież nasz wspólny cel.

„Gniew smoka” to gra planszowa, która uczy i bawi. Twoje dziecko weźmie udział w kampanii przeciw smokom, podczas której rozpocznie naukę matematyki, historii i ortografii. Jego misją jest zdobycie skarbów smoka. W tym celu będzie musiało prawidłowo odpowiadać na pytania z kart monet znalezionych w talii skarbów. Monety będą mu potrzebne, żeby zdobyć ekwipunek niezbędny do pokonania smoka. Wygrany pojedynek to łza smoka, bogactwo i sława!

Dzięki tej grze Twoje dziecko nauczy się działać pod presją czasu, ponieważ musi wygrać ze smokiem, zanim przesypie się ostatnie ziarnko czasu w klepsydrze.

Dlaczego warto?

Co mówią o nas Kursanci?

Co mówią o nas Rodzice?

Harmonogram

Lokalizacje
ON OFF

ul. Legnicka 62, Wrocław

ON OFF

ul. Nenckiego 138, Wrocław-Ołtaszyn

Poniedziałek

Godziny zajęć

18:15 - 19:45

Wtorek

Środa

Godziny zajęć

16:30 - 18:00

Godziny zajęć

18:15 - 19:45

Czwartek

Piątek

Sobota

Godziny zajęć

12:30 - 14:00

Godziny zajęć

14:30 - 16:00

Niedziela

Ceny

Płatność jednorazowa:

  • zaliczka 290 zł
  • 2.295 zł płatna do końca października 2024

Płatność semestralna:

  • zaliczka 290 zł
  • 1.1.48 zł do końca października 2024 oraz
  • 1.147 zł do końca lutego 2025

Płatność ratalna:

  • zaliczka 290 zł
  • 9 równych rat po 255 zł każda, płatna do 5-ego dnia miesiąca: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec 2025.

Częste pytania

Moje dziecko nie lubi czytać, czy będzie chciało chodzić na Wasze zajęcia?

Tak, bo u nas czytanie wplecione jest w doskonałą zabawę. Również metody, którymi uczymy czytać są zupełnie odmienne od metod, którymi dziecko uczyło się w szkole. Większość dzieci, które trafiają na nasze kursy nie lubi czytać. Na naszych zajęciach odkryły zupełnie „nowe oblicze” czytania i polubiły książki.

Czy muszę trenować codziennie z dzieckiem w domu, by osiągnąć efekty?

Nie. Dzieci mają treningi na zajęciach, które już pozwolą zobaczyć efekty. Natomiast każdy trening dodatkowy sprawia, że dziecko szybciej widzi rezultaty, co motywuje do zabaw w czytanie w domu. Jeżeli w tygodniu dziecko zrobi jeden trening, to już będzie świetnie, dwa – rewelacyjnie. Trzy treningi to już doskonały wynik!

Oczywiście trenerzy na zajęciach dysponują systemem motywacyjnym i są dzieci, które trenują codziennie, ale nie jest to wymagane.

Mam bardzo energicznego syna, który nie usiedzi spokojnie 5 minut, czy 2 godzinne zajęcia nie będą dla niego zbyt długie?

To bardzo ważne pytanie.

Nasze zajęcia mają dużą dynamikę i tylko część czasu dzieci spędzają w ławce. Każde spotkanie jest bardzo różnorodne i nie ma na nich miejsca na nudę. Dużo zabaw i aktywności dzieje się na dywanie. Dzieci przeprowadzają  eksperymenty naukowe, grają w przygodową grę RPG, wykonują ćwiczenia gimnastyczne, bo one budzą potencjał mózgu.

Najlepiej jednak przyjść na lekcję pokazową, żeby dziecko mogło samo przekonać się, czy ta dynamika zajęć jest wystarczająca, żeby je zaangażować.

Warto, żeby dziecko w dniu zajęć nie jadło słodyczy, to często pozwala mu się dłużej skupić.

Moje dziecko lubi czytać i dobrze się uczy. Czy te zajęcia są również dla takich dzieci, czy tylko dla tych, które mają problemy w szkole?

To są kursy dla wszystkich dzieci. Nieważne, czy dziecko dobrze czyta, czy ma z tym problemy. Tutaj pozna techniki, które przeniosą jego umiejętności w zakresie czytania czy uczenia się na zupełnie nowy poziom. Umiejętności, które rozwiną dzieci będą nie tylko procentować teraz w szkole podstawowej, ale będą coraz ważniejsze na późniejszych etapach edukacji.

Nawet jeżeli dziecko dobrze się uczy, dzięki technikom, które pozna na kursie, skróci czas uczenia się i mniejszym wysiłkiem będzie osiągać sukcesy.

Warto pamiętać, że szkolne metody czytania oraz mechanicznego uczenia się, są bardzo stare i mało efektywne. Tu Twoje dziecko pozna najnowocześniejsze, tzw. inteligentne metody uczenia się oparte na neuroLOGICE.

Moje dziecko bardzo przeżywa porażki i niepowodzenia, dlatego każde nowe wyzwanie bardzo go stresuje. Czy te zajęcia są w stanie pomóc złagodzić te napięcia?

Zdecydowanie tak, bo jednym z elementów kursu są techniki mindfulness, które odprężają i budują poczucie wartości dzieci. Poza tym, porażki są warunkiem uczenia się – nie można nauczyć się czegoś, bez ponoszenia porażki, więc na zajęciach jest dużo pogadanek na ten temat a cały kurs prowadzony jest w atmosferze całkowitej akceptacji.

Dzieci bardzo szybko przestawiają się na ten sposób myślenia, więc jak najbardziej, te zajęcia będą łagodzić napięcia dziecka związane z ponoszeniem porażek.

Sprawdź popularne kursy i wydarzenia

Najlepszy
Kurs stacjonarny
Wiek: 6 - 7 lat
Icon

Programowanie

Pierwsza przygoda z programowaniem

  • kurs dla początkujących
  • algorytmika, matematyka, logika
  • pierwsza styczność z komputerem
Sprawdź szczegóły
Najlepszy
Kurs stacjonarny
Wiek: 7 - 8 lat
Icon

Programowanie

Wstęp do programowania

  • kurs dla początkujących lub kontynuacja
  • algorytmika, matematyka, logika
  • programowanie blokowe Minecraft Education
Sprawdź szczegóły
Najlepszy
Kurs stacjonarny
Wiek: 8 - 10 lat
Icon

Programowanie

Podstawy programowania

  •  kurs dla początkujących lub kontynuacja
  •  programowanie obrazkowe w LUA
  • programowanie blokowe Minecraft Education
Sprawdź szczegóły
Kurs stacjonarny
Wiek: 10 - 12 lat
Icon

Programowanie

Programowanie dla zaawansowanych

  • kurs dla średniozaawansowanych lub kontynuacja
  • programowanie tekstowe w LUA
  • programowanie w języku Python
Sprawdź szczegóły

Zapisz się teraz

Podaruj swojemu dziecku dobrze spędzony czas

Masz pytania,
potrzebujesz porady?

500 832 960