Bezpłatne zajęcia pokazowe
Najlepszy
Kurs stacjonarny

Akademia Nauki

Uczeń z charakterem

Wiek: 10 - 12 lat

Dostępne wolne miejsca

Opis

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs to nieocenione wsparcie dla przyszłych ósmoklasistów. Dzięki nam uczniowie osiągają lepsze wyniki w szkole, efektywniej przygotowują się do egzaminu ósmoklasisty i bezstresowego rozpoczęcia nauki w szkole średniej. Techniki i nawyki nabyte na kursie zostają z dziećmi na dłużej – nie wyparowują ani po zaliczonej klasówce, ani po egzaminie, ale przydają się w trakcie kolejnych etapów edukacji.

W EduMe proponujemy edukację opartą na najnowszych zdobyczach psychologii. Pobudzamy dziecięcą ciekawość świata, kreatywność oraz uśpiony potencjał, wyrabiając jednocześnie dobre przyzwyczajenia. Uczymy dzieci, jak się uczyć. Dużym atutem są niewielkie grupy, które zapewniają każdemu dziecku maksimum uwagi.

Dzięki zajęciom w edume twoje dziecko:

  • pozna skuteczne metody przyswajania wiedzy,
  • zwiększy tempo czytania,
  • doceni swoje mocne strony,
  • nauczy się współpracować z innymi,
  • obudzi w sobie ciekawość świata,
  • zagłębi się w świat eksperymentów,
  • będzie pytać i samodzielnie dedukować,
  • zasmakuje świata gier fabularnych i grywalizacji,
  • zacznie uczyć się skuteczniej, czerpiąc z tego frajdę!

Zajęcia

  • 56 godzin lekcyjnych, czyli 28 spotkań po 1,5 h (spotkania raz w tygodniu – cykl roczny)
  • Maksymalnie 12 uczniów w grupie
  • W razie zamknięcia szkół – realizację zajęć w formule online, spotkania live z trenerami

Obsługa klienta

  • Bezpłatne zajęcia pokazowe
  • Możliwość tzw. odrabianek w przypadku nieobecności
  • Możliwość wypowiedzenia umowy w trakcie kursu (miesięczny okres wypowiedzenia)
  • Dostępne płatności ratalne

Kurs realizujemy we współpracy z Akademią Nauki

i według programów Akademii Nauki

Jak uczymy?

Sprawne czytanie – prostsza nauka

Odpowiedni trening prawidłowych nawyków czytelniczych spowoduje, że Twoje dziecko zacznie czytać szybciej, więcej rozumieć i zapamiętywać. Dziecko poprawi przy tym swoją pamięć i koncentrację, poszerzy pole widzenia i wygimnastykuje oczy, a zaszczepiona przy okazji miłość do książek zaprocentuje w niedalekiej przyszłości.

Biegłość w czytaniu i pasja do książek

Nie sposób sprostać nowym obowiązkom w szkole i uniknąć zaległości bez umiejętności biegłego czytania. Dla dobrze czytającego dziecka nauka jest łatwiejsza i przyjemniejsza, a ono samo staje się z czasem bardziej elokwentne, mądrzejsze i pewne siebie. Dysponuje bogatszym słownictwem, większą wyobraźnią, zna zasady ortografii, co pozwala mu pisać oryginalniejsze wypracowania. Tak przygotowany uczeń z przyjemnością podejmuje nowe wyzwania, nie boi się szkoły ani nadchodzących w jego życiu zmian.

Jak to działa?

Czytanie to czynność, która wyjątkowo dynamicznie pobudza miliony neuronów w umyśle dziecka oraz stymuluje ich rozwój. To świetny trening dla mózgu oraz skuteczny sposób na rozwinięcie wyobraźni, pamięci i umiejętności myślenia. Czytanie jest pod tym względem bezkonkurencyjne – ani telewizja, ani gry komputerowe nie są w stanie pobudzić mózgu z taką intensywnością. Zachęcenie dziecka do regularnego kontaktu z książkami ma zatem ogromne znaczenie, a koniec szkoły podstawowej to najlepszy ku temu okres. Dziecko, które nie oswoiło się zawczasu z książkami, o wiele trudniej przekonać później do lektury.

W naszej placówce zarażamy dzieci zdrową pasją do książek i literatury. Nasi kursanci nie tylko doskonalą czytelnicze umiejętności, ale również dyskutują o przeczytanych materiałach i samym procesie czytania. To sprawia, że z chęcią samodzielnie sięgają po książki i dostrzegają w lekturze bezpośrednie korzyści.

Techniki efektywnej nauki

Dzięki przygotowanemu przez nas treningowi rytuału uczenia się oraz technik efektywnej nauki – uczenie się stanie się dla Twojego dziecka łatwiejsze, jego pamięć i koncentracja wyraźnie się poprawią, a ono samo – będzie bardziej twórcze. Dlaczego to takie ważne? W szkole ilość wymagań nieustannie się zwiększa. Opanowanie coraz szerszego zakresu wiedzy staje się trudne. Jest na to metoda!

Rytuał nauki, specjalne techniki pamięciowe oraz mind mapping uczynią naukę ciekawszą, bardziej kreatywną, a co najważniejsze – naprawdę efektywną.

 

Dlaczego dzieci nie lubią się uczyć?

Naukowcy mówią w tej sprawie jednym głosem: ponieważ nie wiedzą, jak to robić! „Wkuwanie na blachę” w dzisiejszych czasach uważane jest za archaizm – wiedza „wykuta” ekspresowo znika z pamięci, a sama metoda jest nieciekawa i zniechęca dzieci do dalszej nauki. W naszej placówce idziemy inną drogą – uczymy… jak się uczyć.

Podczas kursu Twoje dziecko nauczy się m.in.:

  • Rytuału uczenia się, który składa się z takich elementów, jak relaks przed nauką, odpowiednia koncentracja, określenie właściwego celu, skuteczne korzystanie z własnych zasobów, aż wreszcie stworzenie planu działania. Dzieci niestety nie mają naturalnie wyrobionego rytuału związanego z uczeniem się – nie wiedzą „jak zabrać się do nauki”, od czego zacząć, nie są w stanie się skupić. Tymczasem wykonywany instynktownie rytuał (jak mycie rąk przed posiłkiem czy kąpiel przed spaniem) sprawia, że proces nauki nabiera określonej struktury. Gdy jest dobrze wyuczony, realizowany jest bezwiednie i niezawodnie prowadzi do celu.
  • Tworzyć Mapy Myśli, czyli nieliniowe notatki oparte na skojarzeniach. To efektywniejszy sposób uczenia się niż zwykłe „zakuwanie” tekstu. Sporządzając wartościowe notatki, dziecko doskonali skuteczność wyłapywania z tekstu najważniejszych informacji i zapamiętywania ich. Mind mapping uruchamia u dzieci intuicję i wzmacnia koncentrację, nie zabierając przy tym zbyt wiele czasu.
  • Technik pamięciowych, które pozwolą mu bez problemu zapamiętać nawet do kilkudziesięciu następujących po sobie wyrazów lub obrazów. To ogromne wsparcie dla dziecka, szczególnie teraz, gdy ilość wymagań szkolnych coraz bardziej się zwiększa. Badania pokazują, że dziecko znające mnemotechniki potrafi zapamiętać nawet siedem razy więcej informacji niż uczeń, który nie poznał wspomnianych technik.
  • Przygotowywania się do lekcji z użyciem nowo poznanych technik. Dzieci podczas kursu ćwiczą na specjalnie przygotowanych formularzach pracy – w ten sposób skutecznie przygotowują się do egzaminu kończącego szkołę podstawową. Odpowiednio przygotowane zestawy ćwiczeń zawierają wiadomości z programu 5 i 6 klasy, więc uczeń, trenując mapy myśli oraz techniki pamięciowe, uczy się tego, co aktualnie „przerabia” w szkole.

Eksperymenty

Eksperymenty to doskonały sposób, by dziecko z przyjemnością, ciekawością i radością pogłębiło swoją wiedzę na temat chemii, fizyki czy biologii. Nasi uczniowie biorą udział w zajęciach naukowych, które znacznie wykraczają poza szkolny program. Zaawansowane eksperymenty (m.in. ekstrakcja DNA roślinnego, obserwacje mikroskopowe, srebrzenie szkła) budzą u dzieci fascynację, rozwijają w nich umiejętność dedukcji i zadawania pytań, wywołując przy tym głód wiedzy.


Laboratorium sprytnego ucznia

Starsze dzieci także przepadają za eksperymentami! Podstawą szkolnego materiału w starszych klasach szkoły podstawowej jest nużąca, sucha teoria. W naszej placówce równie ważnym ogniwem nauczania jest praktyka. Eksperymentowanie to najlepsza metoda na rozbudzenie w dzieciach entuzjazmu do nauki, uzupełnienie i wytłumaczenie wiedzy teoretycznej, a wreszcie utrwalenie jej w pamięci na stałe.

Eksperymenty są istotną częścią edukacji, bo w czytelny dla dziecka sposób przedstawiają praktyczną stronę nauki. To z ich pomocą na naszych kursach pielęgnujemy w dzieciach ciekawość świata. Uczniowie łakną później nie tylko „książkowej” wiedzy, ale również mądrości czerpanej z otoczenia. Dziecko w ciekawy sposób uczy się pytać „dlaczego?”, by potem samodzielnie dociekać odpowiedzi.

Pewność siebie

Pewni siebie uczniowie są bardziej otwarci na świat i szybciej adaptują się w nowych sytuacjach. To szczególnie ważne na etapie, w którym dzieci wchodzą w okres dojrzewania. Na naszych zajęciach za pomocą gier, dram i zabaw nauczymy Twoje dziecko skutecznej współpracy i radzenia sobie z trudnościami. Dzięki temu będzie mniej narażone na stres związany z nadchodzącymi zmianami.

Pewność siebie jest pomocna!

Na naszych zajęciach istotnym elementem są gry i zabawy psychologiczne. Dzieci uczą się w ich trakcie, jak radzić sobie w stresujących sytuacjach (np. sprawdzian, ważna wypowiedź ustna czy wreszcie egzamin). Uczymy je również prostych technik relaksacyjnych, pomocnych w zmaganiach ze szkolną porażką lub po konfliktach z rówieśnikami. W klasie 5 i 6 więzi koleżeńskie stają się dla dziecka jeszcze bardziej istotne niż we wcześniejszych latach. Brak porozumienia z rówieśnikami może być przyczyną gorszego samopoczucia, a w konsekwencji problemów w nauce.

Ćwiczenia uczą dzieci nawiązywania głębszych relacji z innymi i efektywnej współpracy, kształtują też wobec nowych wyzwań silną postawę: „poradzę sobie!”. Nasi uczniowie odkrywają swoje mocne strony i talenty. Utwierdzają się też w przekonaniu, że potrafią być samodzielne i z powodzeniem pokonywać zaistniałe trudności.

Grywalizacja (gry fabularne)

Kilka godzin ślęczenia nad podręcznikiem czy interesująca gra fabularna? Zdecydowana większość dzieci prawdopodobnie wybierze grę. To całkiem normalne! Nasze kursy wzbogaciliśmy o system motywujący zwany „grywalizacją” – na ich potrzebę przenieśliśmy elementy znane z gier na pole nauki. Taka zabawa daje naszym kursantom wiele radości, zachowując przy tym walory edukacyjne.


Nauka w parze z zabawą

„Młodzi naukowcy na tropie” to gra fabularna stworzona przy współpracy ze specjalistami od systemów RPG. Zmyślnie spaja wszystkie elementy kursu, sprawiając, że czytanie i uczenie się technik pamięciowych staje się emocjonującą przygodą. Na każdych zajęciach dzieci mają do wypełnienia misję, podczas której przeżywają niezapomniane przygody, rozwijają swoją wyobraźnię, pamięć, koncentrację i logiczne myślenie.

„Gniew smoka” to gra planszowa, która uczy i bawi. Twoje dziecko weźmie udział w kampanii przeciw smokom, podczas której zgłębi sekrety matematyki, historii i ortografii. Celem misji jest zdobycie skarbów smoka. Aby go zrealizować, dziecko musi prawidłowo odpowiadać na pytania z kart monet znalezionych w talii skarbów. Monety będą mu potrzebne, żeby zdobyć ekwipunek niezbędny do pokonania smoka. Wygrany pojedynek to łza smoka, bogactwo i sława! Dzięki tej grze Twoje dziecko nauczy się działać pod presją czasu, ponieważ musi wygrać ze smokiem, zanim przesypie się ostatnie ziarnko czasu w klepsydrze.

Dlaczego warto?

Co mówią o nas Kursanci?

Co mówią o nas Rodzice?

Harmonogram

Lokalizacje
ON OFF

ul. Legnicka 62, Wrocław

ON OFF

ul. Nenckiego 138, Wrocław-Ołtaszyn

Poniedziałek

Godziny zajęć

18:15 - 19:45

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Godziny zajęć

18:15 - 19:45

Sobota

Godziny zajęć

16:15 - 17:45

Niedziela

Ceny

Płatność jednorazowa:

  • zaliczka 290 zł
  • 2.295 zł płatna do końca października 2024

Płatność semestralna:

  • zaliczka 290 zł
  • 1.1.48 zł do końca października 2024 oraz
  • 1.147 zł do końca lutego 2025

Płatność ratalna:

  • zaliczka 290 zł
  • 9 równych rat po 255 zł każda, płatna do 5-ego dnia miesiąca: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec 2025.

Częste pytania

Moje dziecko nie lubi czytać, czy będzie chciało chodzić na Wasze zajęcia?

Tak, bo u nas czytanie wplecione jest w doskonałą zabawę. Również metody, którymi uczymy czytać są zupełnie odmienne od metod, którymi dziecko uczyło się w szkole. Większość dzieci, które trafiają na nasze kursy nie lubi czytać. Na naszych zajęciach odkryły zupełnie „nowe oblicze” czytania i polubiły książki.

Czy muszę trenować codziennie z dzieckiem w domu, by osiągnąć efekty?

Nie. Dzieci mają treningi na zajęciach, które już pozwolą zobaczyć efekty. Natomiast każdy trening dodatkowy sprawia, że dziecko szybciej widzi rezultaty, co motywuje do zabaw w czytanie w domu. Jeżeli w tygodniu dziecko zrobi jeden trening, to już będzie świetnie, dwa – rewelacyjnie. Trzy treningi to już doskonały wynik!

Oczywiście trenerzy na zajęciach dysponują systemem motywacyjnym i są dzieci, które trenują codziennie, ale nie jest to wymagane.

Mam bardzo energicznego syna, który nie usiedzi spokojnie 5 minut, czy 2 godzinne zajęcia nie będą dla niego zbyt długie?

To bardzo ważne pytanie.

Nasze zajęcia mają dużą dynamikę i tylko część czasu dzieci spędzają w ławce. Każde spotkanie jest bardzo różnorodne i nie ma na nich miejsca na nudę. Dużo zabaw i aktywności dzieje się na dywanie. Dzieci przeprowadzają  eksperymenty naukowe, grają w przygodową grę RPG, wykonują ćwiczenia gimnastyczne, bo one budzą potencjał mózgu.

Najlepiej jednak przyjść na lekcję pokazową, żeby dziecko mogło samo przekonać się, czy ta dynamika zajęć jest wystarczająca, żeby je zaangażować.

Warto, żeby dziecko w dniu zajęć nie jadło słodyczy, to często pozwala mu się dłużej skupić.

Moje dziecko lubi czytać i dobrze się uczy. Czy te zajęcia są również dla takich dzieci, czy tylko dla tych, które mają problemy w szkole?

To są kursy dla wszystkich dzieci. Nieważne, czy dziecko dobrze czyta, czy ma z tym problemy. Tutaj pozna techniki, które przeniosą jego umiejętności w zakresie czytania czy uczenia się na zupełnie nowy poziom. Umiejętności, które rozwiną dzieci będą nie tylko procentować teraz w szkole podstawowej, ale będą coraz ważniejsze na późniejszych etapach edukacji.

Nawet jeżeli dziecko dobrze się uczy, dzięki technikom, które pozna na kursie, skróci czas uczenia się i mniejszym wysiłkiem będzie osiągać sukcesy.

Warto pamiętać, że szkolne metody czytania oraz mechanicznego uczenia się, są bardzo stare i mało efektywne. Tu Twoje dziecko pozna najnowocześniejsze, tzw. inteligentne metody uczenia się oparte na neuroLOGICE.

Moje dziecko bardzo przeżywa porażki i niepowodzenia, dlatego każde nowe wyzwanie bardzo go stresuje. Czy te zajęcia są w stanie pomóc złagodzić te napięcia?

Zdecydowanie tak, bo jednym z elementów kursu są techniki mindfulness, które odprężają i budują poczucie wartości dzieci. Poza tym, porażki są warunkiem uczenia się – nie można nauczyć się czegoś, bez ponoszenia porażki, więc na zajęciach jest dużo pogadanek na ten temat a cały kurs prowadzony jest w atmosferze całkowitej akceptacji.

Dzieci bardzo szybko przestawiają się na ten sposób myślenia, więc jak najbardziej, te zajęcia będą łagodzić napięcia dziecka związane z ponoszeniem porażek.

Sprawdź popularne kursy i wydarzenia

Najlepszy
Kurs stacjonarny
Wiek: 6 - 7 lat
Icon

Programowanie

Pierwsza przygoda z programowaniem

  • kurs dla początkujących
  • algorytmika, matematyka, logika
  • pierwsza styczność z komputerem
Sprawdź szczegóły
Najlepszy
Kurs stacjonarny
Wiek: 7 - 8 lat
Icon

Programowanie

Wstęp do programowania

  • kurs dla początkujących lub kontynuacja
  • algorytmika, matematyka, logika
  • programowanie blokowe Minecraft Education
Sprawdź szczegóły
Najlepszy
Kurs stacjonarny
Wiek: 8 - 10 lat
Icon

Programowanie

Podstawy programowania

  •  kurs dla początkujących lub kontynuacja
  •  programowanie obrazkowe w LUA
  • programowanie blokowe Minecraft Education
Sprawdź szczegóły
Kurs stacjonarny
Wiek: 10 - 12 lat
Icon

Programowanie

Programowanie dla zaawansowanych

  • kurs dla średniozaawansowanych lub kontynuacja
  • programowanie tekstowe w LUA
  • programowanie w języku Python
Sprawdź szczegóły

Zapisz się teraz

Podaruj swojemu dziecku dobrze spędzony czas

Masz pytania,
potrzebujesz porady?

500 832 960