Poniedziałek 18:15 – 19:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław
Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław
Środa 18:15 – 19:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław
Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław
Kurs kierujemy do dzieci na „środkowym” etapie szkoły podstawowej. Dzięki nam nie tylko osiągają lepsze wyniki w szkole na aktualnym etapie edukacji, ale doskonale radzą sobie także w kolejnych latach. Techniki, wiedza oraz dobre nawyki nabyte w EduMe zostają z dziećmi na dłużej – nie wyparowują po zaliczonej klasówce.
W EduMe proponujemy edukację opartą na najnowszych zdobyczach psychologii uczenia się, dziecięcej ciekawości świata i kreatywności. Budzimy uśpiony w dzieciach potencjał. Uczymy je, jak się uczyć.
A Twoje dziecko? Jak sobie poradzi z nowymi wymaganiami?
uczymy poprzez zabawę w niewielkich grupach i w przyjaznej atmosferze; nie wywieramy na dzieciach presji
wspieramy spontaniczne przyswajanie wiedzy; dzieci angażują się w zajęcia i nawet nie czują, że się uczą
oparte na najnowszych zdobyczach psychologii oraz głębokim szacunku dla możliwości twórczych człowieka
Precyzyjnie określone zasady licencyjne i wykwalifikowana kadra gwarantują wysoki standard zajęć
Poniedziałek 18:15 – 19:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław
Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław
Środa 18:15 – 19:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław
Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław
Co w przypadku powrotu obostrzeń pandemicznych?
W sytuacji pojawienia się obostrzeń rządowych kurs będzie kontynuowany w formule online – harmonogram, godziny i zakres spotkań pozostaną takie same jak w przypadku zajęć stacjonarnych. Nasi trenerzy będą się łączyć live z kursantami i przeprowadzą zajęcia. Do uczestnictwa zajęć w tej formule niezbędny będzie komputer z dostępem do internetu, przydadzą się także słuchawki. Sprawdź wymagania sprzętowe.
Zajęcia online będą miały charakter maksymalnie zbliżony do zajęć stacjonarnych.
Uczymy poprzez zabawę. Nasze programy skonstruowane są w ten sposób, aby pobudzać naturalną ciekawość świata u dzieci. Nasi kursanci sami z siebie angażują się w zajęcia, nawet nie czują, że się uczą!
Odpowiednio skonstruowany trening czytania ze wskaźnikiem sprawi, że Twoje dziecko rozwinie pamięć i poprawi koncentrację. Oprócz tego poszerzy swoje pole widzenia i wygimnastykuje oczy, dzięki czemu czytanie stanie się dla niego łatwiejsze i bardziej naturalne. W konsekwencji dziecko zacznie czytać szybciej, więcej rozumieć i zapamiętywać. Techniki szybkiego czytania to również dobra inwestycja na przyszłość – od małego zaszczepiają miłość do książek i literatury.
Czytaj dalej…
Biegłość w czytaniu i pasja do książek
Biegłość w czytaniu to absolutna podstawa, by sprostać nowym obowiązkom w szkole i uniknąć kłopotliwych zaległości. Oczytane dziecko lepiej się uczy, jest bardziej elokwentne, mądrzejsze i pewne siebie. Posiada szersze słownictwo, większą wyobraźnię, zna zasady ortografii i pisze oryginalniejsze wypracowania. Dzięki temu nie stresuje się w szkole, a wręcz przeciwnie – z przyjemnością podejmuje nowe wyzwania.
Jak to działa?
W trakcie czytania w umyśle dziecka rodzą się obrazy. Czytanie pobudza miliony neuronów oraz stymuluje ich rozwój. To świetny trening dla mózgu i sposób na rozwinięcie wyobraźni, pamięci i umiejętności myślenia. Ani telewizja, ani gry komputerowe nie są w stanie pobudzić mózgu tak jak czytanie, dlatego zachęcenie dziecka do regularnego kontaktu z książkami ma ogromne znaczenie. W naszej placówce zarażamy dzieci zdrową pasją do książek. W ramach zajęć nasi mali kursanci mają okazję do dyskusji o przeczytanych materiałach i rozmowy o samym procesie czytania. Dzięki temu chętniej samodzielnie sięgają po książki i zaczynają dostrzegać w lekturze bezpośrednie korzyści.
Techniki efektywnej nauki oraz rytuał uczenia się stanowią nieocenioną pomoc w opanowaniu ciągle powiększającego się materiału. W klasach 1-3 nauki jest niewiele. Uczniowie są rzucani na głęboką wodę w klasie 4 – od tej pory ilość materiału rośnie z każdym rokiem szkolnym. Opanowanie coraz szerszego zakresu wiedzy staje się bardzo trudne. Z pomocą przychodzą właściwe rytuały, techniki pamięciowe oraz mindmapping, które czynią naukę łatwiejszą, ciekawszą, bardziej kreatywną, a przede wszystkim – skuteczną.
Czytaj dalej…
Dlaczego dzieci nie lubią się uczyć?
Naukowcy mówią wprost: ponieważ nie wiedzą, jak to robić! „Wkuwanie na blachę” to dzisiaj przeżytek – informacje „wykute” szybko wyparowują z głowy, a sama metoda tylko zniechęca dzieci do dalszej nauki. Na naszych zajęciach idziemy inną drogą – uczymy jak się uczyć.
Podczas kursu Twoje dziecko nauczy się m.in.:
Eksperymenty to najlepszy sposób, by Twoje dziecko radośnie i z ciekawością weszło w świat chemii, fizyki i przyrody. Nasi uczniowie samodzielnie badają właściwości wody, powietrza, kwasów i zasad, obserwują preparaty pod mikroskopem, stają „oko w oko” z intrygującymi zjawiskami. Za pomocą eksperymentów dzieci lepiej przyswajają szkolny materiał, dostrzegają w uczeniu się głębszy sens, rozwijają umiejętność dedukcji i zadawania pytań, a także rozbudzają w sobie głód wiedzy. To kluczowe na tym etapie edukacji.
Czytaj dalej…
Laboratorium małego odkrywcy
Dzieci uwielbiają eksperymentować! Podstawę materiału w szkole zwykle stanowi sucha, nużąca teoria. Na naszych zajęciach równie ważnym ogniwem nauczania jest praktyka, z fascynującymi eksperymentami na czele. To najlepszy sposób, by rozbudzić w dzieciach entuzjazm, uzupełnić wiedzę teoretyczną, wytłumaczyć ją i utrwalić.
Eksperymentowanie jest istotną sferą nauki, która wiarygodnie i namacalnie ukazuje jej praktyczną stronę. Podczas kursu pielęgnujemy w dzieciach ciekawość świata, dzięki czemu będą one głodne nie tylko „książkowych” mądrości, ale również wiedzy czerpanej z całego otoczenia. Dziecko nauczy się zadawać pytanie „dlaczego?” i samodzielnie dociekać odpowiedzi. A co najważniejsze – bardzo to polubi!
Przy pomocy rozmaitych gier, dram i zabaw uczymy dzieci współpracy i radzenia sobie z trudnościami. Z nami Twoje dziecko odkryje swoje mocne strony, rozwinie ukryte talenty i uaktywni zdolności twórcze. Wszystko to sprawi, że poczuje się pewniej i będzie mniej narażone na szkolny stres.
Czytaj dalej…
Pewność siebie jest pomocna!
Szkoła to nie tylko placówka edukacyjna, ale również mała społeczność oparta na więziach z innymi i regułach współpracy. Codzienny kontakt z rówieśnikami i nauczycielami wymaga od dziecka sprawnego nawiązywania relacji oraz pewności siebie. Szczególnie w klasie 4, gdy środowisko wyraźnie się zmienia, pojawiają się nowi nauczyciele, nowe sytuacje, większe wymagania i nieznane do tej pory emocje. Nieśmiałe, niepewne swoich zalet dzieci mają w szkole pod górkę – wstyd hamuje w nich chęć do kontaktu z rówieśnikami i demonstrowania swoich umiejętności. Dla nieśmiałego dziecka każda „wizyta pod tablicą” lub nowe okoliczności wiążą się z ogromnym stresem.
Odważni jak lwy
„Odważni jak lwy” to sprawdzona metoda, by rozwinąć w dziecku empatię, nauczyć go nawiązywania relacji i odkrywania swoich mocnych stron. Proponowane przez nas działania twórcze ujawniają i rozwijają dziecięce talenty. W konsekwencji dzieci stają się pewniejsze siebie i bardziej otwarte, z powodzeniem rozwijają swoją szkolną „karierę”. Wiara w siebie to dla dziecka fundament przyszłych sukcesów!
Jeśli dziecko będzie miało do wyboru: spędzić kolejne godziny nad podręcznikiem albo zagrać w grę… prawdopodobnie wybierze tę drugą opcję. To całkiem zdrowa reakcja! Na potrzebę naszych kursów opracowaliśmy system motywujący zwany „grywalizacją” – przenieśliśmy elementy znane z gier na pole nauki. Taka zabawa sprawia dzieciom frajdę, nie gubiąc przy tym walorów edukacyjnych.
Czytaj dalej…
Nauka w parze z zabawą
to gra fabularna, która sprytnie łączy wszystkie elementy kursu, zamieniając czytanie i uczenie się technik pamięciowych we wspaniałą zabawę. Na każdych zajęciach dzieci mają do wypełnienia misję, podczas której przeżywają emocjonujące przygody, rozwijają swoją wyobraźnię, pamięć, koncentrację i logiczne myślenie.
Jak to działa?
W „Galaktycznej przygodzie” Twoje dziecko wcieli się w galaktycznego podróżnika, który zaczyna jako padawan – uczeń Jedi. Poszerzając swoją wiedzę i zdobywając galaktyczne kredyty, uczniowie wraz z drużyną biorą udział w międzygwiezdnej wyprawie. Twórcza i przyjacielska atmosfera gry sprzyja nauce. Granie nie kojarzy się przecież z nudnym ślęczeniem nad podręcznikiem, ale z fascynującą przygodą. Psychologowie udowodnili to już dawno: jeśli jesteśmy przekonani, że bierzemy udział w grze, bardziej wierzymy w swój sukces. A to przecież nasz wspólny cel.
„Gniew smoka” to gra planszowa, która uczy i bawi. Twoje dziecko weźmie udział w kampanii przeciw smokom, podczas której rozpocznie naukę matematyki, historii i ortografii. Jego misją jest zdobycie skarbów smoka. W tym celu będzie musiało prawidłowo odpowiadać na pytania z kart monet znalezionych w talii skarbów. Monety będą mu potrzebne, żeby zdobyć ekwipunek niezbędny do pokonania smoka. Wygrany pojedynek to łza smoka, bogactwo i sława!
Dzięki tej grze Twoje dziecko nauczy się działać pod presją czasu, ponieważ musi wygrać ze smokiem, zanim przesypie się ostatnie ziarnko czasu w klepsydrze.
3 i 4 klasa podstawówki to moment przełomowy – zakres materiału zaczyna się rozrastać, a liczba sprawdzianów zwiększać. W planie lekcji pojawiają się nowe przedmioty prowadzone przez nowych nauczycieli, którzy stawiają uczniom coraz większe wymagania.
Taka sytuacja zwiększa ryzyko stresu i wzmaga uczucie zagubienia, a zaległości zaczynają się mnożyć w zatrważającym tempie. Umiejętności efektywnej nauki i biegłego czytania stają się kluczowe, aby nadążyć za szkolnym materiałem.
W EduMe sprawiamy, że dziecko nie tylko lepiej i szybciej się uczy, ale też zaczyna tę naukę lubić. Jest ciekawsze świata, bardziej otwarte i bystrzejsze. Nabyte na kursie umiejętności pomagają mu przetrwać w szkolnej rzeczywistości – zarówno w dziedzinie nauki, jak i w kontaktach z rówieśnikami.
Znajomość mnemotechnik, dzięki którym w krótkim czasie dziecko zapamiętuje dużą ilość szczegółowych informacji, umiejętność organizowania wiedzy, którą musi opanować, zdolność koncentrowania uwagi na zadaniu, które ma wykonać oraz umiejętność panowania nad emocjami w sytuacjach stresowych np. na egzaminie.
CIEKAWOŚĆJeżeli spojrzymy na czteroletnie dzieci, one stale zadają pytania. Ale zanim ukończą sześć i pół roku, przestają to robić. W szkołach średnich rzadko wykazują ciekawość. A kiedy wchodzą w dorosłość, nie mają jej już prawie wcale. Gotowość do eksperymentowania i zadawanie niezwykłych pytań o zwykłe rzeczy to dziś niezwykle ceniony talent.
CZYTANIEJeżeli poprosimy o wskazanie nam najlepszych uczniów w szkole, szybko odkryjemy, że są oni również biegłymi czytelnikami. Płynnie czytające dziecko radzi sobie lepiej nawet na matematyce. Badania wykazują, że wiele błędów przy rozwiązywaniu zadań bierze się z niezrozumienia ich treści.
PEWNOŚĆ SIEBIEPsychologowie uważają, że pozytywne nastawienie i wiara w siebie są jak zawór, który umożliwia pełne wykorzystanie umiejętności i wiedzy, a także pozwala wyróżniać się w tym, czym się zajmujemy. Dziecko, które ma negatywny stosunek do siebie i nie wierzy we własne możliwości, mimo że ma wiedzę i umiejętności, nie może w pełni z nich korzystać.
Poniedziałek 18:15 – 19:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław
Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław
Środa 18:15 – 19:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław
Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław
z trzema formami płatności:
Płatność jednorazowa: 2.050 zł płatna do końca października 2022; Płatność semestralna: 1 rata 1.025 zł płatna do końca października 2022;2 rata 1.025 zł płatna do końca lutego 2023.
Płatność ratalna: 10 rat po 215 zł (pierwsza rata we wrześniu 2022, ostania rata w czerwcu 2023, w przypadku zapisu Dziecka na kurs w październiku rata za wrzesień i październik kumulują się daje to łącznie do zapłaty 430 zł).a za ich sprawą z naszej oferty skorzystały dwie kolejne osoby, otrzymują rabat w wysokości 50 zł;
Rabat dla rodzeństwa w wysokości 50 zł; Maksymalna wartość rabatu dla klienta to 100 zł; Warunkiem odliczenia rabatu jest terminowe regulowanie płatności.