Zapisz się na darmowe zajęcia pokazowe!

Zapisz się!
Napisz do nas Formularz zgłoszenia na kurs
- Dzieci w wieku 7-14 lat -
Akademia Nauki – Galaktyczna Przygoda Jedi – klasa 3 i 4

Dostępne terminy:

(należy wybrać jeden)

Poniedziałek 18:15 – 19:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław

Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław

Środa 18:15 – 19:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław

Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław


Zarezerwuj Miejsce

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs kierujemy do dzieci na „środkowym” etapie szkoły podstawowej. Dzięki nam nie tylko osiągają lepsze wyniki w szkole na aktualnym etapie edukacji, ale doskonale radzą sobie także w kolejnych latach. Techniki, wiedza oraz dobre nawyki nabyte w EduMe zostają z dziećmi na dłużej – nie wyparowują po zaliczonej klasówce.

W EduMe proponujemy edukację opartą na najnowszych zdobyczach psychologii uczenia się, dziecięcej ciekawości świata i kreatywności. Budzimy uśpiony w dzieciach potencjał. Uczymy je, jak się uczyć.

A Twoje dziecko? Jak sobie poradzi z nowymi wymaganiami?

Dzięki zajęciom w EduMe Twoje dziecko:

 polubi się uczyć,

pozna efektywne metody przyswajania wiedzy,

 wiele szybciej nauczy się płynnie czytać,

doceni swoje mocne strony,

nauczy się współpracować z innymi,

obudzi w sobie ciekawość świata,

zagłębi się w świat eksperymentów,

będzie pytać i samodzielnie dedukować,

zasmakuje świata gier fabularnych i grywalizacji,

zacznie uczyć się skuteczniej, czerpiąc z tego frajdę!

-Kursy Akademii Nauki są:-

Przyjazne dzieciom

uczymy poprzez zabawę w niewielkich grupach i w przyjaznej atmosferze; nie wywieramy na dzieciach presji

Naturalne

wspieramy spontaniczne przyswajanie wiedzy; dzieci angażują się w zajęcia i nawet nie czują, że się uczą

Nowoczesne

oparte na najnowszych zdobyczach psychologii oraz głębokim szacunku dla możliwości twórczych człowieka

Wiarygodne

Precyzyjnie określone zasady licencyjne i wykwalifikowana kadra gwarantują wysoki standard zajęć

Jak przebiegają warsztaty?

    •  Kurs składa się z 28 spotkań przez 9 miesięcy
    •  Spotykamy się 1 raz w tygodniu
    •  Każde spotkanie trwa 90 minut
    •  Ilość osób w grupie: do 12 osób.

Terminy zajęć (jeden termin do wyboru)

Poniedziałek 18:15 – 19:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław

Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław

Środa 18:15 – 19:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław

Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław

Co w przypadku powrotu obostrzeń pandemicznych?

W sytuacji pojawienia się obostrzeń rządowych kurs będzie kontynuowany w formule online – harmonogram, godziny i zakres spotkań pozostaną takie same jak w przypadku zajęć stacjonarnych. Nasi trenerzy będą się łączyć live z kursantami i przeprowadzą zajęcia. Do uczestnictwa zajęć w tej formule niezbędny będzie komputer z dostępem do internetu, przydadzą się także słuchawki. Sprawdź wymagania sprzętowe.

Zajęcia online będą miały charakter maksymalnie zbliżony do zajęć stacjonarnych.

Poprzez zabawę,

Uczymy poprzez zabawę. Nasze programy skonstruowane są w ten sposób, aby pobudzać naturalną ciekawość świata u dzieci. Nasi kursanci sami z siebie angażują się w zajęcia, nawet nie czują, że się uczą!

Dzieci rozwijają swój potencjał dzięki pięciu filarom naszego kursu:

kurs_ico1
I Sprawne czytanie – prostsza nauka

Odpowiednio skonstruowany trening czytania ze wskaźnikiem sprawi, że Twoje dziecko rozwinie pamięć i poprawi koncentrację. Oprócz tego poszerzy swoje pole widzenia i wygimnastykuje oczy, dzięki czemu czytanie stanie się dla niego łatwiejsze i bardziej naturalne. W konsekwencji dziecko zacznie czytać szybciej, więcej rozumieć i zapamiętywać. Techniki szybkiego czytania to również dobra inwestycja na przyszłość – od małego zaszczepiają miłość do książek i literatury.

Czytaj dalej…

Biegłość w czytaniu i pasja do książek

Biegłość w czytaniu to absolutna podstawa, by sprostać nowym obowiązkom w szkole i uniknąć kłopotliwych zaległości. Oczytane dziecko lepiej się uczy, jest bardziej elokwentne, mądrzejsze i pewne siebie. Posiada szersze słownictwo, większą wyobraźnię, zna zasady ortografii i pisze oryginalniejsze wypracowania. Dzięki temu nie stresuje się w szkole, a wręcz przeciwnie – z przyjemnością podejmuje nowe wyzwania.

Jak to działa?

W trakcie czytania w umyśle dziecka rodzą się obrazy. Czytanie pobudza miliony neuronów oraz stymuluje ich rozwój. To świetny trening dla mózgu i sposób na rozwinięcie wyobraźni, pamięci i umiejętności myślenia. Ani telewizja, ani gry komputerowe nie są w stanie pobudzić mózgu tak jak czytanie, dlatego zachęcenie dziecka do regularnego kontaktu z książkami ma ogromne znaczenie. W naszej placówce zarażamy dzieci zdrową pasją do książek. W ramach zajęć nasi mali kursanci mają okazję do dyskusji o przeczytanych materiałach i rozmowy o samym procesie czytania. Dzięki temu chętniej samodzielnie sięgają po książki i zaczynają dostrzegać w lekturze bezpośrednie korzyści.

kurs_ico3
II Techniki efektywnej nauki

Techniki efektywnej nauki oraz rytuał uczenia się stanowią nieocenioną pomoc w opanowaniu ciągle powiększającego się materiału. W klasach 1-3 nauki jest niewiele. Uczniowie są rzucani na głęboką wodę w klasie 4 – od tej pory ilość materiału rośnie z każdym rokiem szkolnym. Opanowanie coraz szerszego zakresu wiedzy staje się bardzo trudne. Z pomocą przychodzą właściwe rytuały, techniki pamięciowe oraz mindmapping, które czynią naukę łatwiejszą, ciekawszą, bardziej kreatywną, a przede wszystkim – skuteczną.

Czytaj dalej…

Dlaczego dzieci nie lubią się uczyć?

Naukowcy mówią wprost: ponieważ nie wiedzą, jak to robić! „Wkuwanie na blachę” to dzisiaj przeżytek – informacje „wykute” szybko wyparowują z głowy, a sama metoda tylko zniechęca dzieci do dalszej nauki. Na naszych zajęciach idziemy inną drogą – uczymy jak się uczyć.

Podczas kursu Twoje dziecko nauczy się m.in.:

  • Rytuału uczenia się– od relaksu przed nauką, poprzez odpowiednią koncentrację, określenie właściwego celu, aż po skuteczne korzystanie z własnych zasobów i stworzenie planu działania. Dzieci niestety nie dysponują rytuałami związanymi z uczeniem się – nie wiedzą „jak zabrać się do nauki”, od czego zacząć, nie potrafią się skupić. Tymczasem wykonywany instynktownie rytuał (jak mycie rąk przed posiłkiem czy kąpiel przed spaniem) nadaje określoną strukturę działaniom. Gdy jest dobrze wyuczony, realizowany jest bezwiednie i niezawodnie prowadzi do celu.
  • Tworzyć Mapy Myśli, czyli nieliniowe notatki oparte na skojarzeniach. To skuteczniejsza metoda nauki niż „wkuwanie” ciągłego tekstu. Zwiększa efektywność zapamiętywania i aktywuje u dziecka intuicję, zajmując przy tym niewiele czasu.
  • Technik pamięciowych, które pozwolą mu skutecznie zapamiętać nawet dokilkudziesięciu następujących po sobie obrazów lub wyrazów. To ogromne wsparcie dla dziecka na początku edukacji. Badania pokazują, że dziecko znające mnemotechniki potrafi zapamiętać nawet siedem razy więcej informacji niż dziecko, które tych technik nie stosuje.
  • Przygotowywania się do lekcji z użyciem nowo poznanych technik. Dzieci podczas kursu ćwiczą naspecjalnie przygotowanych formularzach pracy, które zawierają wiedzę szkolną. W ten sposób pokazujemy wprost, jak wykorzystać nasze metody w praktyce (w szkole i w domu).
kurs_ico2
III Eksperymenty

Eksperymenty to najlepszy sposób, by Twoje dziecko radośnie i z ciekawością weszło w świat chemii, fizyki i przyrody. Nasi uczniowie samodzielnie badają właściwości wody, powietrza, kwasów i zasad, obserwują preparaty pod mikroskopem, stają „oko w oko” z intrygującymi zjawiskami. Za pomocą eksperymentów dzieci lepiej przyswajają szkolny materiał, dostrzegają w uczeniu się głębszy sens, rozwijają umiejętność dedukcji i zadawania pytań, a także rozbudzają w sobie głód wiedzy. To kluczowe na tym etapie edukacji.

Czytaj dalej…

Laboratorium małego odkrywcy

Dzieci uwielbiają eksperymentować! Podstawę materiału w szkole zwykle stanowi sucha, nużąca teoria. Na naszych zajęciach równie ważnym ogniwem nauczania jest praktyka, z fascynującymi eksperymentami na czele. To najlepszy sposób, by rozbudzić w dzieciach entuzjazm, uzupełnić wiedzę teoretyczną, wytłumaczyć ją i utrwalić.

Eksperymentowanie jest istotną sferą nauki, która wiarygodnie i namacalnie ukazuje jej praktyczną stronę. Podczas kursu pielęgnujemy w dzieciach ciekawość świata, dzięki czemu będą one głodne nie tylko „książkowych” mądrości, ale również wiedzy czerpanej z całego otoczenia. Dziecko nauczy się zadawać pytanie „dlaczego?” i samodzielnie dociekać odpowiedzi. A co najważniejsze – bardzo to polubi!

kurs_ico4
IV Pewność siebie

Przy pomocy rozmaitych gier, dram i zabaw uczymy dzieci współpracy i radzenia sobie z trudnościami. Z nami Twoje dziecko odkryje swoje mocne strony, rozwinie ukryte talenty i uaktywni zdolności twórcze. Wszystko to sprawi, że poczuje się pewniej i będzie mniej narażone na szkolny stres.

Czytaj dalej…

Pewność siebie jest pomocna!

Szkoła to nie tylko placówka edukacyjna, ale również mała społeczność oparta na więziach z innymi i regułach współpracy. Codzienny kontakt z rówieśnikami i nauczycielami wymaga od dziecka sprawnego nawiązywania relacji oraz pewności siebie. Szczególnie w klasie 4, gdy środowisko wyraźnie się zmienia, pojawiają się nowi nauczyciele, nowe sytuacje, większe wymagania i nieznane do tej pory emocje. Nieśmiałe, niepewne swoich zalet dzieci mają w szkole pod górkę – wstyd hamuje w nich chęć do kontaktu z rówieśnikami i demonstrowania swoich umiejętności. Dla nieśmiałego dziecka każda „wizyta pod tablicą” lub nowe okoliczności wiążą się z ogromnym stresem.

Odważni jak lwy

„Odważni jak lwy” to sprawdzona metoda, by rozwinąć w dziecku empatię, nauczyć go nawiązywania relacji i odkrywania swoich mocnych stron. Proponowane przez nas działania twórcze ujawniają i rozwijają dziecięce talenty. W konsekwencji dzieci stają się pewniejsze siebie i bardziej otwarte, z powodzeniem rozwijają swoją szkolną „karierę”. Wiara w siebie to dla dziecka fundament przyszłych sukcesów!

 

kurs_ico4
V Grywalizacja (gry fabularne)

Jeśli dziecko będzie miało do wyboru: spędzić kolejne godziny nad podręcznikiem albo zagrać w grę… prawdopodobnie wybierze tę drugą opcję. To całkiem zdrowa reakcja! Na potrzebę naszych kursów opracowaliśmy system motywujący zwany „grywalizacją” – przenieśliśmy elementy znane z gier na pole nauki. Taka zabawa sprawia dzieciom frajdę, nie gubiąc przy tym walorów edukacyjnych.

Czytaj dalej…

Nauka w parze z zabawą

to gra fabularna, która sprytnie łączy wszystkie elementy kursu, zamieniając czytanie i uczenie się technik pamięciowych we wspaniałą zabawę. Na każdych zajęciach dzieci mają do wypełnienia misję, podczas której przeżywają emocjonujące przygody, rozwijają swoją wyobraźnię, pamięć, koncentrację i logiczne myślenie.

Jak to działa?

W „Galaktycznej przygodzie” Twoje dziecko wcieli się w galaktycznego podróżnika, który zaczyna jako padawan – uczeń Jedi. Poszerzając swoją wiedzę i zdobywając galaktyczne kredyty, uczniowie wraz z drużyną biorą udział w międzygwiezdnej wyprawie. Twórcza i przyjacielska atmosfera gry sprzyja nauce. Granie nie kojarzy się przecież z nudnym ślęczeniem nad podręcznikiem, ale z fascynującą przygodą. Psychologowie udowodnili to już dawno: jeśli jesteśmy przekonani, że bierzemy udział w grze, bardziej wierzymy w swój sukces.  A to przecież nasz wspólny cel.

„Gniew smoka” to gra planszowa, która uczy i bawi. Twoje dziecko weźmie udział w kampanii przeciw smokom, podczas której rozpocznie naukę matematyki, historii i ortografii. Jego misją jest zdobycie skarbów smoka. W tym celu będzie musiało prawidłowo odpowiadać na pytania z kart monet znalezionych w talii skarbów. Monety będą mu potrzebne, żeby zdobyć ekwipunek niezbędny do pokonania smoka. Wygrany pojedynek to łza smoka, bogactwo i sława!
Dzięki tej grze Twoje dziecko nauczy się działać pod presją czasu, ponieważ musi wygrać ze smokiem, zanim przesypie się ostatnie ziarnko czasu w klepsydrze.

Dlaczego właśnie teraz warto wesprzeć dziecko w rozwoju?

3 i 4 klasa podstawówki to moment przełomowy – zakres materiału zaczyna się rozrastać, a liczba sprawdzianów zwiększać. W planie lekcji pojawiają się nowe przedmioty prowadzone przez nowych nauczycieli, którzy stawiają uczniom coraz większe wymagania.

Taka sytuacja zwiększa ryzyko stresu i wzmaga uczucie zagubienia, a zaległości zaczynają się mnożyć w zatrważającym tempie. Umiejętności efektywnej nauki i biegłego czytania stają się kluczowe, aby nadążyć za szkolnym materiałem.

W EduMe sprawiamy, że dziecko nie tylko lepiej i szybciej się uczy, ale też zaczyna tę naukę lubić. Jest ciekawsze świata, bardziej otwarte i bystrzejsze. Nabyte na kursie umiejętności pomagają mu przetrwać w szkolnej rzeczywistości – zarówno w dziedzinie nauki, jak i w kontaktach z rówieśnikami.

Podstawy intelektualnego sukcesu Twojego dziecka, które zdobędzie na kursie:

 SZTUKA UCZENIA SIĘ

Znajomość mnemotechnik, dzięki którym w krótkim czasie dziecko zapamiętuje dużą ilość szczegółowych informacji, umiejętność organizowania wiedzy, którą musi opanować, zdolność koncentrowania uwagi na zadaniu, które ma wykonać oraz umiejętność panowania nad emocjami w sytuacjach stresowych np. na egzaminie.

 CIEKAWOŚĆ

Jeżeli spojrzymy na czteroletnie dzieci, one stale zadają pytania. Ale zanim ukończą sześć i pół roku, przestają to robić. W szkołach średnich rzadko wykazują ciekawość. A kiedy wchodzą w dorosłość, nie mają jej już prawie wcale. Gotowość do eksperymentowania i zadawanie niezwykłych pytań o zwykłe rzeczy to dziś niezwykle ceniony talent.

 CZYTANIE

Jeżeli poprosimy o wskazanie nam najlepszych uczniów w szkole, szybko odkryjemy, że są oni również biegłymi czytelnikami. Płynnie czytające dziecko radzi sobie lepiej nawet na matematyce. Badania wykazują, że wiele błędów przy rozwiązywaniu zadań bierze się z niezrozumienia ich treści.

 PEWNOŚĆ SIEBIE

Psychologowie uważają, że pozytywne nastawienie i wiara w siebie są jak zawór, który umożliwia pełne wykorzystanie umiejętności i wiedzy, a także pozwala wyróżniać się w tym, czym się zajmujemy. Dziecko, które ma negatywny stosunek do siebie i nie wierzy we własne możliwości, mimo że ma wiedzę i umiejętności, nie może w pełni z nich korzystać.

Zdjęcia z warsztatów:


Terminy zajęć (jeden termin do wyboru)

Poniedziałek 18:15 – 19:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław

Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Legnicka 62, Wrocław

Środa 18:15 – 19:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław

Sobota 12:15 – 13:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław

Jak zarezerwować miejsce?

rezerwujesz miejsce poprzez nasz formularz zgłoszeniowy.

Wpłata zaliczki zapewnia miejsce dla Dziecka na kursie. Dane do przelewu znajdują się w zakładce: https://edu-me.pl/kontakt/  W tytule przelewu należy wpisać: Imię i nazwisko Dziecka, nazwę kursu oraz dzień tygodnia wraz z godziną grupy, do jakiej zostało zapisane Dziecko np. Igor Kowalski, Pierwsza Kosmiczna Przygoda, poniedziałek 18:15

po wpłacie zaliczki wysyłamy na Twojego maila umowę

skan podpisanej umowy należy odesłać do nas na biuro@edu-me.pl. Oryginał podpisanej umowy należy przekazać Trenerowi na pierwszych zajęciach

w każdej chwili możesz wypisać Dziecko z kursu z miesięcznym terminem wypowiedzenia

Zapisy na zajęcia regularne
Zapisy na zajęcia pokazowe

Cena kursu stacjonarnego: 2.150 zł

z trzema formami płatności:

Płatność jednorazowa: 2.050 zł płatna do końca października 2022;

Płatność semestralna: 1 rata 1.025 zł płatna do końca października 2022;

2 rata 1.025 zł płatna do końca lutego 2023.

Płatność ratalna: 10 rat po 215 zł (pierwsza rata we wrześniu 2022, ostania rata w czerwcu 2023, w przypadku zapisu Dziecka na kurs w październiku rata za wrzesień i październik kumulują się daje to łącznie do zapłaty 430 zł).

Uwaga!
Cennik za kurs obowiązuje do 15.08.2022, od 16.08.2022 będzie obowiązywała cena kursu: 2.350 zł

Przewidywane rabaty:

Każdy klient, który korzystał w poprzednim roku szkolnym z naszych kursów, otrzymuje rabat w wysokości 50 zł;

Każdy klient, którzy rekomendował innym nasze kursy,

a za ich sprawą z naszej oferty skorzystały dwie kolejne osoby, otrzymują rabat w wysokości 50 zł;

Rabat dla rodzeństwa w wysokości 50 zł;

Maksymalna wartość rabatu dla klienta to 100 zł;

Warunkiem odliczenia rabatu jest terminowe regulowanie płatności.