Środa 16:30 – 18:00
Na naszych zajęciach kształcimy w dzieciach wyobraźnię i intuicję matematyczną. Uczymy je myśleć samodzielnie, nieschematycznie i logicznie, a także rozwiązywać problemy i dostrzegać regularności.
W trakcie kursu dzieci poznają pojęcie ilości, dodają i odejmują liczby, uczą się tabliczki mnożenia. Poza tym potęgują metodą wedyjską, bawią się cyrklem i liczydłem, oswajają z ułamkami, geometrią oraz rachunkiem prawdopodobieństwa. I wiele więcej! Nasze metody sprawiają, że nauka matematyki przynosi dzieciom wiele radości i buduje w nich pewność siebie. Zaczynają ją lubić i doskonale radzą sobie z nią w szkole!
Poprzez zabawę i praktykę. Naszym celem jest udowodnienie dzieciom, że matematyka może przynosić frajdę. Spotkania zaczynamy od zadania logicznego, przez co już na starcie pobudzamy w dzieciach ciekawość matematyczną. Zapis i operacje matematyczne nie są naszym celem, ale narzędziem w rozwiązywaniu problemów. W ten sposób kształcimy w dzieciach intuicję matematyczną, która pomaga zrozumieć im nawet złożone i wykraczające poza program zagadnienia.
Kurs realizujemy we współpracy i według programów Akademii Nauki
uczymy poprzez zabawę w niewielkich grupach i w przyjaznej atmosferze; nie wywieramy na dzieciach presji
wspieramy spontaniczne przyswajanie wiedzy; dzieci angażują się w zajęcia i nawet nie czują, że się uczą
oparte na najnowszych zdobyczach psychologii oraz głębokim szacunku dla możliwości twórczych człowieka
Precyzyjnie określone zasady licencyjne i wykwalifikowana kadra gwarantują wysoki standard zajęć
Środa 16:30 – 18:00
Co w przypadku powrotu obostrzeń pandemicznych?
W sytuacji pojawienia się obostrzeń rządowych kurs będzie kontynuowany w formule online – harmonogram, godziny i zakres spotkań pozostaną takie same jak w przypadku zajęć stacjonarnych. Nasi trenerzy będą się łączyć live z kursantami i przeprowadzą zajęcia. Do uczestnictwa zajęć w tej formule niezbędny będzie komputer z dostępem do internetu, przydadzą się także słuchawki. Sprawdź wymagania sprzętowe.
Zajęcia online będą miały charakter maksymalnie zbliżony do zajęć stacjonarnych.
Na naszych kursach podsycamy dziecięcą ciekawość matematyki i podtrzymujemy w nich naturalne zdolności matematyczne, by potem z powodzeniem je rozwijać. Matematyka przynosi dzieciom szereg korzyści, zarówno w szkole, jak i w dalszym życiu.
Środa 16:30 – 18:00
z trzema formami płatności:
Płatność jednorazowa: 2.050 zł płatna do końca października 2021; Płatność semestralna: 1 rata 1.025 zł płatna do końca października 2021;2 rata 1.025 zł płatna do końca lutego 2022.
Płatność ratalna: 10 rat po 215 zła za ich sprawą z naszej oferty skorzystały dwie kolejne osoby, otrzymują rabat w wysokości 50 zł;
Rabat dla rodzeństwa w wysokości 50 zł; Maksymalna wartość rabatu dla klienta to 100 zł; Warunkiem odliczenia rabatu jest terminowe regulowanie płatności.
Zajęcia prowadzimy w formie gry fabularnej. Mali matematycy wcielają się w role detektywów, którzy rozwijają swoje umiejętności dedukcji. Na każdych zajęciach mają do wypełnienia misję, podczas której przeżywają przygody.
Korzystamy również z gry edukacyjnej “Gniew Smoka”. Dzieci prowadzą kampanię przeciw smokom – aby ją wygrać, muszą prawidłowo odpowiadać na pytania z kart w talii skarbów. Wygrany pojedynek to łza smoka, bogactwo i sława!
Nasze kursy opieramy na metodykach nauki znanych i cenionych naukowców, które wspierają naturalne sposoby przyswajania wiedzy. Dzieci docierają do swoich zasobów, Uczą się niemal bezwiednie i z przyjemnością.
Metody pracy naukowców tworzą cztery filary programu:
Głównym założeniem tej metody jest swobodny rozwój dzieci. Maria Montessori uważała, że szkoła tłumi aktywność uczniów. Zamiast tego rodziła wspierać spontaniczność i dziecięcą twórczość. W imię tej zasady uczymy matematyki przez konkretne wyobrażenia zamiast przez abstrakcję. Dzieci uczone tradycyjnymi metodami, choć operują liczbami, nie wiedzą, jakie ilości się za nimi kryją. Dziecko, które ma wyobrażenie ilości, przeżywa matematykę i zaczyna ją rozumieć. Na zajęciach bawimy się dużymi liczbami, które są dużo ciekawsze i bardziej rozwojowe niż sumowanie patyczkami. Małe dzieci nie tylko uwielbiają duże liczby, ale też doskonale sobie z nimi radzą!
Według Kamplanów dzieci posiadają wrodzony talent matematyczny i u każdego dziecka można go rozbudzić. Dopiero z czasem tracą swoje zdolności. Dlaczego? To proste – są uczone matematyki w niewłaściwy i nużący sposób. Kaplanowie opracowali szereg gier i zabaw, które pozwalają dzieciom zaangażować się w matematykę, zrozumieć ją i poczuć. Z ich zdobyczy naukowych korzystamy na naszych zajęciach.
Opierając się na metodzie Kaplanów, uczymy dzieci rozwiązywania problemów logicznych i matematycznych. Pobudzamy je w ten sposób do samodzielnego myślenia. Rozwiązywanie zadań przynosi dzieciom dużo satysfakcji, radości i podnosi wiarę w siebie. Dzięki naszemu kursowi dzieci zaczynają lubić matematykę i doskonale radzą sobie z nią w szkole. Umiejętność logicznego myślenia przydaje się również w codziennym życiu.
Zamiast niezwiązanych ze sobą technik korzystamy z systemu, który jest wewnętrznie powiązany i ujednolicony. Dzięki niemu matematyka staje się dla dzieci łatwa i przyjemna, a także zachęca je do innowacji. Techniki wedyjskie zamieniają “trudne zadania” lub „ogromne sumy” w możliwe i konkretne zagadnienia do rozwiązania niemal od ręki lub w pamięci. Dzieci uwielbiają uczyć się metod wedyjskich, bo dzięki nim mogą zadziwiać otoczenie biegłością liczenia, a ich pewność siebie znacznie wzrasta.