Napisz do nas Formularz zgłoszenia na kurs
- Dzieci w wieku 7-14 lat -
Mistrzowie Matematyki
Klasa 2

Czego Twoje dziecko nauczy się na kursie z matematyki?

Na naszych zajęciach kształcimy w dzieciach wyobraźnię i intuicję matematyczną. Uczymy je myśleć samodzielnie, nieschematycznie i logicznie, a także rozwiązywać problemy i dostrzegać regularności.

W trakcie kursu dzieci poznają pojęcie ilości, dodają i odejmują liczby, uczą się tabliczki mnożenia. Poza tym potęgują metodą wedyjską, bawią się cyrklem i liczydłem, oswajają z ułamkami, geometrią oraz rachunkiem prawdopodobieństwa. I wiele więcej! Nasze metody sprawiają, że nauka matematyki przynosi dzieciom wiele radości i buduje w nich pewność siebie. Zaczynają ją lubić i doskonale radzą sobie z nią w szkole!

Jak uczymy matematyki na naszym kursie?

Poprzez zabawę i praktykę. Naszym celem jest udowodnienie dzieciom, że matematyka może przynosić frajdę. Spotkania zaczynamy od zadania logicznego, przez co już na starcie pobudzamy w dzieciach ciekawość matematyczną. Zapis i operacje matematyczne nie są naszym celem, ale narzędziem w rozwiązywaniu problemów. W ten sposób kształcimy w dzieciach intuicję matematyczną, która pomaga zrozumieć im nawet złożone i wykraczające poza program zagadnienia.

Kurs realizujemy we współpracy i według programów Akademii Nauki

-Kursy Akademii Nauki są:-

Przyjazne dzieciom

uczymy poprzez zabawę w niewielkich grupach i w przyjaznej atmosferze; nie wywieramy na dzieciach presji

Naturalne

wspieramy spontaniczne przyswajanie wiedzy; dzieci angażują się w zajęcia i nawet nie czują, że się uczą

Nowoczesne

oparte na najnowszych zdobyczach psychologii oraz głębokim szacunku dla możliwości twórczych człowieka

Wiarygodne

Precyzyjnie określone zasady licencyjne i wykwalifikowana kadra gwarantują wysoki standard zajęć

Jak przebiegają warsztaty?

  •  Kurs składa się z 28 spotkań przez 9 miesięcy
  •  Spotykamy się 1 raz w tygodniu
  •  Każde zajęcia mają formę 2 bloków zajęć po 45 minut.
  •  Ilość osób w grupie: do 12 osób.

Harmonogram zajęć

Harmonogram Zajęć

Szczegółowy Program Kursu

  •  Duże i ogromne ilości
  •  Dodawanie i odejmowanie dużych liczb na pomocach Marii Montessori
  •  Odejmowanie dużych liczb metodą Kaplana
  •  Jak liczyły babcie – działania na liczydle
  •  Mnożenia Kaplan i Montessori
  •  Mnożenie – Tabliczka mnożenia
  •  Mnożenie – jak liczyły nasze babcie (liczydło)
  •  Potęgowanie + potęgowanie metodą wedyjską
  •  Dzielenie
  •  Uwaga na nawiasy
  •  Kolejność działań i nawiasy metodą wedyjską
  •  Zabawy cyrklem prosta, prostopadła, równoległa, kwadrat
  •  Pole trójkąta
  •  Ułamki dziesiętne
  •  Koło + cyrkiel
  •  Rachunek prawdopodobieństwa
  •  Ciągi i ciąg Fibonacciego
  •  Gauss
  •  Cień
  •  Jednokładność
  •  Symetria + cyrkiel
  •  Kąty
  •  Figury – przekątne

Gra fabularna

Zajęcia prowadzimy w formie gry fabularnej. Mali matematycy wcielają się w role detektywów, którzy rozwijają swoje umiejętności dedukcji. Na każdych zajęciach mają do wypełnienia misję, podczas której przeżywają przygody.
Korzystamy również z gry edukacyjnej “Gniew Smoka”. Dzieci prowadzą kampanię przeciw smokom – aby ją wygrać, muszą prawidłowo odpowiadać na pytania z kart w talii skarbów. Wygrany pojedynek to łza smoka, bogactwo i sława!

Metody pracy

Nasze kursy opieramy na metodykach nauki znanych i cenionych naukowców, które wspierają naturalne sposoby przyswajania wiedzy. Dzieci docierają do swoich zasobów, Uczą się niemal bezwiednie i z przyjemnością.
Metody pracy naukowców tworzą cztery filary programu:

kurs_ico3
I Montessori – ilości

Głównym założeniem tej metody jest swobodny rozwój dzieci. Maria Montessori uważała, że szkoła tłumi aktywność uczniów. Zamiast tego rodziła wspierać spontaniczność i dziecięcą twórczość. W imię tej zasady uczymy matematyki przez konkretne wyobrażenia zamiast przez abstrakcję. Dzieci uczone tradycyjnymi metodami, choć operują liczbami, nie wiedzą, jakie ilości się za nimi kryją. Dziecko, które ma wyobrażenie ilości, przeżywa matematykę i zaczyna ją rozumieć. Na zajęciach bawimy się dużymi liczbami, które są dużo ciekawsze i bardziej rozwojowe niż sumowanie patyczkami. Małe dzieci nie tylko uwielbiają duże liczby, ale też doskonale sobie z nimi radzą!

kurs_ico2
II Ellen i Ben Kaplanowie – zdolności arytmetyczne

Według Kamplanów dzieci posiadają wrodzony talent matematyczny i u każdego dziecka można go rozbudzić. Dopiero z czasem tracą swoje zdolności. Dlaczego? To proste – są uczone matematyki w niewłaściwy i nużący sposób. Kaplanowie opracowali szereg gier i zabaw, które pozwalają dzieciom zaangażować się w matematykę, zrozumieć ją i poczuć. Z ich zdobyczy naukowych korzystamy na naszych zajęciach.

kurs_ico4
III Ellen i Ben Kaplanowie – rozwiązywanie problemów

Opierając się na metodzie Kaplanów, uczymy dzieci rozwiązywania problemów logicznych i matematycznych. Pobudzamy je w ten sposób do samodzielnego myślenia. Rozwiązywanie zadań przynosi dzieciom dużo satysfakcji, radości i podnosi wiarę w siebie. Dzięki naszemu kursowi dzieci zaczynają lubić matematykę i doskonale radzą sobie z nią w szkole. Umiejętność logicznego myślenia przydaje się również w codziennym życiu.

kurs_ico4
IV Matematyka wedyjska

Zamiast niezwiązanych ze sobą technik korzystamy z systemu, który jest wewnętrznie powiązany i ujednolicony. Dzięki niemu matematyka staje się dla dzieci łatwa i przyjemna, a także zachęca je do innowacji. Techniki wedyjskie zamieniają “trudne zadania” lub „ogromne sumy” w możliwe i konkretne zagadnienia do rozwiązania niemal od ręki lub w pamięci. Dzieci uwielbiają uczyć się metod wedyjskich, bo dzięki nim mogą zadziwiać otoczenie biegłością liczenia, a ich pewność siebie znacznie wzrasta.


Matematyka to umiejętność rozwiązywania problemów. Jej wartość jest ogromna, to w końcu „królowa nauk”. Powszechnie uważa się zdolności matematyczne za rzadkie. To błąd! Badania dowodzą, że dzieci w wieku przedszkolnym z łatwością przyswajają wiadomości matematyczne, a ich umysły są wręcz naturalnie nakierowane na matematykę. Niestety zdolności te zanikają nieumiejętnie rozwijane już po kilku miesiącach nauki szkolnej.

Na naszych kursach podsycamy dziecięcą ciekawość matematyki i podtrzymujemy w nich naturalne zdolności matematyczne, by potem z powodzeniem je rozwijać. Matematyka przynosi dzieciom szereg korzyści, zarówno w szkole, jak i w dalszym życiu.

Dzieci dobre z matematyki:

  •  są samodzielne w dążeniu do rozwiązywania zadań
  •  Dodawanie i odejmowanie dużych liczb
  •  przyswajanie wiedzy przychodzi im łatwiej
  •  myślą logicznie
  •  potrafią skupić się na złożonych zadaniach
  •  są pomysłowe i charakteryzują się trafnością myślenia
  •  są konsekwentne w rozwiązywaniu zadań i nie zniechęcają się, gdy kolejne próby nie przynoszą rezultatów
  •  zdobywają lepsze stopnie w szkole (także z innych przedmiotów)
  •  są ambitne i otwarte na przyszłość

Zdjęcia z warsztatów:



Uwaga !!!


Chcesz zapisać Dziecko na zajęcia pokazowe, wypełnij formularz: http://edu-me.pl/zapisy-zajecia-pokazowe/


Cena kursu: 1 940 zł

z dwiema formami płatności:

Płatność jednorazowa: 1.940 zł

Płatność ratalna: 10 rat po 199 zł

Rabat dla rodzeństwa w wysokości 50 zł – odliczany z ostatniej raty kursu.

Jak zarezerwować miejsce?

rezerwujesz miejsce poprzez nasz formularz zgłoszeniowy.

Wpłata zaliczki zapewnia miejsce dla Dziecka na kursie. Dane do przelewu znajdują się w zakładce: https://edu-me.pl/kontakt/  W tytule przelewu należy wpisać: Imię i nazwisko Dziecka, nazwę kursu oraz dzień tygodnia wraz z godziną grupy, do jakiej zostało zapisane Dziecko np. Igor Kowalski, Pierwsza Kosmiczna Przygoda, poniedziałek 18:15

po wpłacie zaliczki wysyłamy na Twojego maila umowę

 skan podpisanej umowy odsyłasz do nas na biuro@edu-me.pl. Oryginał podpisanej przez Ciebie umowy przekazujesz Trenerowi na pierwszych zajęciach

w każdej chwili możesz wypisać Dziecko z kursu z miesięcznym terminem wypowiedzenia