Środa 18:15 – 19:45
To jest kurs dla każdego dziecka! Ambitne zadania rozwiązujemy w sposób praktyczny – przez dobrą zabawę. Rozwiniemy w Twoim dziecku naturalny talent matematyczny, w tym umiejętność samodzielnego myślenia i radzenia sobie z problemami. Dzięki nowej wiedzy stanie się pewniejsze siebie i osiągają lepsze wyniki w szkole. I co bardzo ważne – polubi matematykę!
W trakcie kursu Twoje dziecko pozna pojęcie ilości i liczb ujemnych, rozwiąże równania z niewiadomymi i oswoi się z ułamkami. Poza tym będzie potęgować metodą wedyjską, bawić się procentami, geometrią, wykresami, kombinatoryką i twierdzeniem Pitagorasa. I wiele więcej!
Sprawdź podzakładkę PRZEBIEG KURSU, aby zobaczyć cały program.
Według wybitnych naukowców, Ellen i Roberta Kaplanów, każde dziecko, które uczy się matematyki ciekawymi metodami, jest w stanie rozwinąć rozumienie tego przedmiotu na bardzo wysokim poziomie. Takie właśnie metody stosujemy w EduMe. Nasi mali kursanci zakochują się w matematyce i „główkowaniu”.
Dzieci angażują się w nasze zajęcia, bo prowadzimy je w formie gry “Kosmiczny Detektywi” One kochają ten sposób nauki! W jej ramach wcielają się w rolę detektywów rozwijających umiejętności dedukcji i rozwiązujących zagadkę zaginionego skarbu, wypełniają tajemnicze misje i przeżywają przygody.
Więcej o metodykach nauki, z których korzystamy, przeczytasz w podzakładce: JAK UCZYMY?
uczymy poprzez zabawę w niewielkich grupach i w przyjaznej atmosferze; nie wywieramy na dzieciach presji
wspieramy spontaniczne przyswajanie wiedzy; dzieci angażują się w zajęcia i nawet nie czują, że się uczą
oparte na najnowszych zdobyczach psychologii oraz głębokim szacunku dla możliwości twórczych człowieka
Precyzyjnie określone zasady licencyjne i wykwalifikowana kadra gwarantują wysoki standard zajęć
Środa 18:15 – 19:45
Co w przypadku powrotu obostrzeń pandemicznych?
W sytuacji pojawienia się obostrzeń rządowych kurs będzie kontynuowany w formule online – harmonogram, godziny i zakres spotkań pozostaną takie same jak w przypadku zajęć stacjonarnych. Nasi trenerzy będą się łączyć live z kursantami i przeprowadzą zajęcia. Do uczestnictwa zajęć w tej formule niezbędny będzie komputer z dostępem do internetu, przydadzą się także słuchawki. Sprawdź wymagania sprzętowe.
Zajęcia online będą miały charakter maksymalnie zbliżony do zajęć stacjonarnych.
Na naszych kursach podsycamy dziecięcą ciekawość matematyki i podtrzymujemy w nich naturalne zdolności matematyczne, by potem z powodzeniem je rozwijać. Matematyka przynosi dzieciom szereg korzyści, zarówno w szkole, jak i w dalszym życiu.
Środa 18:15 – 19:45
Chcesz zapisać Dziecko na zajęcia pokazowe, wypełnij formularz: https://edu-me.pl/zapisy-zajecia-pokazowe/
z trzema formami płatności:
Płatność jednorazowa: 2.050 zł płatna do końca października 2021; Płatność semestralna: 1 rata 1.025 zł płatna do końca października 2021;2 rata 1.025 zł płatna do końca lutego 2022.
Płatność ratalna: 10 rat po 215 zł (pierwsza rata we wrześniu 2021, ostania rata w czerwcu 2022, w przypadku zapisu Dziecka na kurs w październiku rata za wrzesień i październik kumulują się daje to łącznie do zapłaty 430 zł).Każde zajęcia rozpoczynamy zadaniem logicznym, aby już na początku pobudzić ciekawość matematyczną uczniów. Zapis i operacje matematyczne nie są celem, a tylko narzędziem do jego osiągnięcia. Nie potrzebujemy formalnego zapisu matematycznego, potrafimy z dziećmi intuicyjnie przerobić zagadnienia, które w szkole pojawią się dużo później.
Nasz program opiera się na idei myślenia rozwojowego, w ramach której:
Dzięki takiemu nastawieniu dzieci zyskują pewność siebie na całe życie, stają się bardziej skłonne do podejmowania wyzwań i wierzą w znaczenie wysiłku. Proponowane przez nas działania ujawniają i rozwijają myślenie, twórczość i kreatywność, dzięki czemu dzieci mogą być zadowolone z siebie i otwarte na świat matematyki.
Zajęcia mają formę gry fabularnej łączącej wszystkie elementy kursu. Opiera się ona na systemie motywującym zwanym gamifikacją – jest to przenoszenie elementów znanych z gier, by motywować uczestników do zmiany zachowań w prawdziwym życiu. Psychologowie odkryli, że jeżeli osoby są przekonane, że trening jest formą gry, wierzą, że mogą więcej.
Mali matematycy wcielają się w role detektywów, którzy rozwijają swoje umiejętności dedukcji. Na każdych zajęciach mają do wypełnienia misję, podczas której przeżywają przygody.
Korzystamy również z gry edukacyjnej “Gniew Smoka”. Dzieci prowadzą kampanię przeciwko smokom – aby ją wygrać, muszą prawidłowo odpowiadać na pytania z kart w talii skarbów. Wygrany pojedynek to łza smoka, bogactwo i sława!
Nasze kursy opieramy na metodykach nauki znanych i cenionych naukowców, które wspierają naturalne sposoby przyswajania wiedzy. Dzieci docierają do swoich zasobów, Uczą się niemal bezwiednie i z przyjemnością.
Metody pracy naukowców tworzą trzy filary programu:
Jednym z bardziej obiecujących sposobów uczenia dzieci matematyki opracowali Robert i Ellen Kaplanowie na Uniwersytecie Harvarda. Ich metoda sprawia, że dzieci odkrywają swoją wewnętrzną logikę i uczą się nieschematycznego myślenia. Zaczynają nie tylko biegle rachować, ale również, przez rozwiązywanie problemów matematycznych i logicznych, rozbudzają swoją intuicję matematyczną i umiejętność myślenia. Sprawia to dzieciom dużo radości i podnosi wiarę w siebie.
Metoda Maria Montessori kładzie nacisk na swobodny rozwój dzieci. Przeciwstawia się systemowi szkolnemu, tłumiącemu aktywność dzieci i ograniczającemu ich aktywność do “szkolnej ławki”. Głównym zadaniem nauczania staje się wspieranie spontaniczności i twórczości dzieci.
System Montessori ma już prawie 100 lat, ale wciąż jest “nowatorski” i dotąd nieodkryty przez tradycyjne systemy edukacyjne. My korzystamy z kilku pomocy pani Marii. Dzięki nim zapoznajemy dzieci z ilościami, które kryją się za liczbami. uczymy matematyki przez konkretne wyobrażenia zamiast przez abstrakcję.
Dzieci uczone tradycyjnymi metodami, choć operują liczbami, nie wiedzą, jakie ilości się za nimi kryją. Dziecko, które ma wyobrażenie ilości, przeżywa matematykę i zaczyna ją rozumieć. Na zajęciach bawimy się dużymi liczbami, które są dużo ciekawsze i bardziej rozwojowe niż sumowanie patyczkami. Małe dzieci nie tylko uwielbiają duże liczby, ale też doskonale sobie z nimi radzą!
Najbardziej urzekającą cechą systemu wedyjskiego jest jego spójność. Zamiast niezwiązanych ze sobą technik, oparty jest on na wewnętrznych powiązaniach. Ta spójność sprawia, że rachowanie staje się łatwe, przyjemne i zachęca do innowacji. Techniki wedyjskie pozwalają dzieciom dokonywać „trudnych” obliczeń i znajdować rozwiązania niemal od ręki, w większości w pamięci. Te uderzającej piękności metody stanowią część całego systemu, który charakteryzuje się znacznie większą systematycznością niż zachodni system matematyczny.
Dzieci uwielbiają uczyć się tych metod, bo dzięki nim mogą zadziwiać otoczenie biegłością rachowania. Daje im to dużą wiarę w siebie.