Napisz do nas Formularz zgłoszenia na kurs
- Dzieci w wieku 7-14 lat -
Akademia Nauki – Przygoda na planecie Tina – klasa 2

Dla kogo jest ten kurs?

To kurs stworzony dla dzieci, które właśnie rozpoczynają szkolną przygodę. Naszym celem jest przygotowanie ich do szkolnej rzeczywistości. Dzięki nam wyrabiają w sobie dobre nawyki oraz rozbudzają chęć pogłębiania wiedzy i ciekawość świata. Umiejętności zdobyte w EduMe zostają z nimi na dłużej – przydają się na każdym etapie edukacji, a także w dorosłym życiu.

Jak uczymy dzieci?

Proponujemy uczniom naukę opartą na najnowszych zdobyczach psychologii. Pomagamy dzieciom zawczasu wyrobić właściwe nawyki, które będą procentować przez całe życie, pobudzamy ich ciekawość świata i uśpiony potencjał, wzmacniamy kreatywność. Uczymy dzieci, jak się uczyć, co w początkowych latach szkoły jest podwójnie istotne.

Dzięki zajęciom w EduMe Twoje dziecko:

  •  polubi się uczyć,
  •  uniknie szkolnego stresu charakterystycznego dla pierwszoklasistów,
  •  będzie błyszczeć na lekcjach,
  • pozna efektywne metody zapamiętywania nowych rzeczy,
  • nauczy się czytać za pomocą ciekawej metody,
  • zwiększy tempo czytania,
  • pokocha książki,
  • zainteresuje się światem,
  • weźmie udział w ciekawych eksperymentach,
  • będzie pytać i samodzielnie dedukować,
  • zasmakuje świata gier fabularnych i grywalizacji,
  • zacznie uczyć się skuteczniej, czerpiąc z tego frajdę!

-Kursy Akademii Nauki są:-

Przyjazne dzieciom

uczymy poprzez zabawę w niewielkich grupach i w przyjaznej atmosferze; nie wywieramy na dzieciach presji

Naturalne

wspieramy spontaniczne przyswajanie wiedzy; dzieci angażują się w zajęcia i nawet nie czują, że się uczą

Nowoczesne

oparte na najnowszych zdobyczach psychologii oraz głębokim szacunku dla możliwości twórczych człowieka

Wiarygodne

Precyzyjnie określone zasady licencyjne i wykwalifikowana kadra gwarantują wysoki standard zajęć

Jak przebiegają warsztaty?

  •  Kurs składa się z 28 spotkań przez 9 miesięcy
  •  Spotykamy się 1 raz w tygodniu
  •  Każde zajęcia mają formę 2 bloków zajęć po 60 minut + 10 minutowa przerwa pomiędzy blokami.
  •  Ilość osób w grupie: do 12 osób.
  •  W ramach programu organizujemy również specjalne warsztaty dla rodziców. W trakcie dwóch 2-godzinnych spotkań prezentujemy efektywne sposoby stymulacji rozwoju Twojego dziecka w domu.

Co w przypadku powrotu obostrzeń pandemicznych?

  • W sytuacji pojawienia się obostrzeń rządowych kurs będzie kontynuowany w formule online – harmonogram, godziny i zakres spotkań pozostaną takie same jak w przypadku zajęć stacjonarnych. Nasi trenerzy będą się łączyć live z kursantami i przeprowadzą zajęcia. Do uczestnictwa zajęć w tej formule niezbędny będzie komputer z dostępem do internetu, przydadzą się także słuchawki. Sprawdź wymagania sprzętowe.
  • Zajęcia online będą miały charakter maksymalnie zbliżony do zajęć stacjonarnych.

Harmonogram zajęć

Harmonogram Zajęć

Poprzez zabawę,

Uczymy poprzez zabawę. Nasze programy skonstruowane są w ten sposób, aby pobudzać naturalną ciekawość świata u dzieci. Nasi kursanci sami z siebie angażują się w zajęcia, nawet nie czują, że się uczą!

kurs_ico1
I Nauka i rozwijanie sprawności czytania

Dzieciom w początkowych klasach proponujemy naukę czytania Metodą Zaangażowania Emocjonalnego – technikę ciekawszą i bardziej efektywną od tej znanej ze szkoły. To inaczej „zabawa w czytanie”, czyli wzbogacanie czytanek eksperymentami naukowymi, zabawą i grą wyrazami. Taka metoda wzbudza w dzieciach pozytywne emocje, a nauka czytania staje się dla nich przygodą, a nie przykrym obowiązkiem. Sprawność czytania Twojego dziecka podnosi również specjalnie skonstruowany trening ze wskaźnikiem.

Czytaj dalej…

Biegłość w czytaniu i pasja do książek

Owszem, szkoła uczy czytania. Często jednak ze skutkiem ubocznym. Nauka, którą zakłada szkolny program, zwykle bowiem polega na nużącym składaniu literek. Czytanie Metodą Zaangażowania Emocjonalnego powoduje zgoła inne reakcje: zamiast zniechęcać do lektury, rozpala w dzieciach pasję czytania i bawi. Dzieciaki poznają literki, śpiewając albo układając figury w ich kształcie ze swoich ciał. Przeżywają i omawiają to, o czym czytają.

Dlaczego tak ważne jest, by dziecko nauczyło się czytać jak najszybciej?

Dzieci, którym czytanie nie sprawia problemów, zwykle dobrze radzą sobie w szkole. Dysponują większą wiedzą, lepszą pamięcią i koncentracją, a także bogatszym słownictwem. Są „wygadane” i bardziej elokwentne od rówieśników, potrafią układać mądre zdania. Lepiej się uczą, mają wyższe stopnie i bez problemu radzą sobie z ortografią.

W ramach zajęć zarażamy najmłodsze dzieci pasją do książek. Nasi mali kursanci nie tylko uczą się czytać i doskonalą tę sprawność, ale szybko przekonują się, że książki są warte ich uwagi. W przyszłości chętnie będą sięgać po lekturę samodzielnie i czerpać z czytania wiele korzyści. To nieoceniona wartość, która może wyróżnić Twoje dziecko, zwłaszcza w dobie zanikającego czytelnictwa.

kurs_ico3
II Techniki efektywnej nauki

Czy wiecie, dlaczego większość dzieci nie lubi się uczyć? Na to proste pytanie naukowcy znaleźli pozornie prostą odpowiedź: dzieci po prostu nie wiedzą… jak się uczyć. Metoda wkuwania „na blachę” wbrew popularnemu przekonaniu wcale nie jest skuteczna, co więcej – bywa nudna i zniechęcająca.

Czytaj dalej…

My proponujemy dzieciom bardziej skuteczny sposób na przyswajanie wiedzy. Dzięki przygotowanemu przez nas treningowi rytuałów dobrego uczenia się oraz technik pamięciowych, Twoje dziecko pozna sposoby na szybkie i efektywne opanowanie materiału. Zaprocentuje to dobrymi wynikami nie tylko w początkowych latach szkoły, ale przez cały okres edukacji.

Nauczymy Twoje dziecko, jak się uczyć

To bardzo ważne, by dziecko wyrobiło w sobie właściwe rytuały uczenia się już w pierwszych latach szkoły. Rytuał to ciąg pewnych ukierunkowanych na cel działań (np. rytuał jedzenia posiłków – umyj ręce, trzymaj łyżkę w prawej ręce, nie kładź nóg na stole; rytuał kładzenia się do łóżka – kąpiel, mycie zębów, ubranie piżamki, „buzi” na dobranoc). Rytuał nadaje strukturę działaniom. Gdy jest dobrze wyuczony, realizowany jest bezwiednie i niezawodnie prowadzi do celu.

Dzieci niestety nie dysponują rytuałami związanymi z uczeniem się. Nie potrafią się skupić, określić celu, nie znają technik, które mogłyby im ułatwić naukę, czego wynikiem jest ociąganie się przed odrabianiem lekcji. W naszej Akademii sprawiamy, że dzieci od najmłodszych lat wyrabiają w sobie rytuał uczenia się – od relaksu przed nauką, odpowiedniej koncentracji, poprzez określenie właściwego celu oraz efektywne korzystanie z własnych zasobów, aż po stworzenie planu działania.

Bardzo pomocne w procesie uczenia się są techniki pamięciowe, które pozwolą Twojemu dziecku zapamiętać nawet do kilkudziesięciu następujących po sobie obrazów lub wyrazów. To najskuteczniejszy sposób na szybkie przyswojenie szkolnych treści. A przecież dobra pamięć to jedna z podstaw efektywnej nauki. W tym miejscu możesz zawołać: „sprawdzam!”, bo jeśli grywasz ze swoją pociechą w Memory, to od teraz nie będziesz mieć żadnych szans!

kurs_ico2
III Eksperymenty

Przeprowadzamy z dziećmi zajęcia, które wykraczają poza program szkoły podstawowej. Jednym z głównych elementów naszych lekcji są eksperymenty, które w zajmujący sposób wprowadzą Twoje dziecko w świat chemii, fizyki i przyrody. Mali naukowcy będą badać właściwości wody i powietrza, obserwować preparaty pod mikroskopem, poznawać reakcje chemiczne kwasów i zasady. Świat eksperymentów sprawi, że dziecko na dobre polubi naukę – już na wczesnym etapie edukacji.

Czytaj dalej…

W laboratorium małego odkrywcy

Wyniki ucznia w szkole nie zależą wyłącznie od dobrego nauczyciela, równie ważne jest zainteresowanie dziecka otaczającym go światem. Inicjujemy wśród małych kursantów „głód wiedzy”, za pomocą ciekawych eksperymentów naukowych rozwija w nich umiejętność dedukcji i przewidywania, a przede wszystkim zadawania mądrych pytań.

Sztuka zadawania mądrych pytań

Piekąc samodzielnie bułki, mały uczeń dowie się, dlaczego ciasto rośnie i odkryje właściwości dwutlenku węgla. W trakcie „budowy” wulkanu pozna reakcje chemiczne kwasów i zasad. Skonstruuje nawet własnoręcznie silnik elektryczny! Podstawowe zagadnienia z fizyki, chemii czy przyrody, omówione w przystępny sposób z pierwszo- i drugoklasistami, przygotują Twoje dziecko do „prawdziwej” nauki. Nasze zajęcia znacznie poszerzą jego wiedzę, za pomocą praktyki nauczy się posługiwać teorią, czym zabłyśnie później na lekcjach w szkole. Dziecko nauczy się czerpać wiedzę nie tylko z książek, ale z całego otoczenia. Będzie pytać: „dlaczego?”, “po co?”, “jak?”. I co najważniejsze – samodzielnie szukać na nie odpowiedzi!

kurs_ico4
IV Pewność siebie

Pewność siebie przydaje się przez całe życie, ale chyba najbardziej na początku szkolnej przygody. Wraz z rozpoczęciem edukacji każdy uczeń musi ekspresowo przełamać wiele barier i zmierzyć się z problemami, które do tej pory były dla niego obce. Pierwsze kontakty z nowymi nauczycielami i rówieśnikami bywają bardzo stresujące, a stres zdecydowanie… nie sprzyja nauce. To właśnie otwartość na świat pomaga dziecku dostosować się do szkolnej codzienności, sprostać nowym wyzwaniom i wymaganiom. W naszej placówce poprzez gry, dramy i zabawy edukacyjne podniesiemy u Twojego dziecka poziom pewności siebie, nauczymy je współpracy i radzenia sobie z trudnościami.

Czytaj dalej…

Odważni jak lwy!

Pamiętaj, że pierwsze szkolne doświadczenia Twojego dziecka z pewnością będą rzutować na jego podejście do nauki w kolejnych latach. Przygotowujemy świeżo upieczonych uczniów do życia w szkolnej społeczności i uczymy, jak sobie radzić z niechcianymi emocjami. Nasze oparte na dramach ćwiczenia to trening nawiązywania relacji z innymi, efektywnej współpracy oraz przydatnej postawy typu „poradzę sobie!”. Zawczasu pomagamy odkryć dzieciom swoje mocne strony i talenty, dzięki czemu są one bardziej otwarte i z łatwością nawiązują nowe znajomości. „Odważni jak lwy” to sprawdzona metoda, dzięki której Twoje dziecko odkryje i doceni swoje mocne strony, co pomoże mu odważnie wkroczyć w nowy etap życia.

 

kurs_ico4
V Grywalizacja (gry fabularne)

Zapytaj swoje dziecko, czy zamiast mozolnie uczyć się tabliczki mnożenia nie miałoby ochoty… zagrać w grę? Reakcja malucha jest łatwa do przewidzenia, ale zupełnie naturalna! Jesteśmy skonstruowani w taki sposób, że gra jest dla nas zapowiedzią frajdy, z kolei nauka (przynajmniej jej „klasyczna” forma) zwykle kojarzy się z nudą. Idąc z duchem czasu, wzbogaciliśmy nasze kursy o system motywujący zwany „grywalizacją”, czyli przenieśliśmy elementy znane z gier na pole nauki. Ten sposób poszerzania wiedzy sprawia naszym kursantom wiele radości, a jednocześnie zachowuje walory edukacyjne.

Czytaj dalej…

Nauka to także zabawa!

„Pierwsza kosmiczna przygoda” to gra fabularna, która łączy ze sobą wszystkie elementy naszego kursu. W trakcie przygody Twoje dziecko wcieli się w rolę galaktycznego podróżnika, który zdobywając wiedzę i specjalne kredyty, weźmie udział wraz ze swoją drużyną w międzygwiezdnej wyprawie. To rewelacyjny i niezwykle angażujący sposób, by poprawić u ucznia sprawność czytania, rozwinąć jego wyobraźnię, pamięć, koncentrację oraz logiczne myślenie. Edukacja w ramach gry staje się niezapomnianą przygodą – nie kojarzy się z nudnym ślęczeniem nad podręcznikiem, ale z emocjonującą misją. „Magiczny krąg gry” sprzyja atmosferze pełnej akceptacji i twórczej pracy oraz buduje w dzieciach wiarę, że osiągną one zamierzony cel.

„Gniew smoka” to gra planszowa, która uczy i bawi. Twoje dziecko weźmie udział w kampanii przeciw smokom, podczas której rozpocznie naukę literek, matematyki i ortografii. Jego misją będzie zdobycie skarbów smoka. Aby to uczynić, musi prawidłowo odpowiadać na pytania z kart monet znalezionych w talii skarbów. Monety będą mu potrzebne, żeby zdobyć ekwipunek niezbędny do pokonania smoka. Wygrany pojedynek oznacza łzę smoka, bogactwo i sławę! Dzięki naszej grze Twoje dziecko nauczy się od najmłodszych lat działać pod presją czasu. Dlaczego? Ponieważ musi wygrać ze smokiem, zanim przesypie się ostatnie ziarnko czasu w klepsydrze. Prawda, że fascynujące?

 

Dlaczego warto zadbać o dodatkowy rozwój dziecka?

Pierwsza i druga klasa podstawówki to dla Twojego dziecka trudny czas. Sześciolatek wkracza w „dorosłe” życie. Przechodząc spod opieki rodziców w szkolne realia, musi nauczyć się samodzielności, funkcjonowania w nowym otoczeniu i zawierania kontaktów z obcymi. Do tego dochodzą nowe obowiązki.

Jak sobie z tym poradzić?

Dobry start determinuje późniejszy rezultat wielu działań. Gdy Twoje dziecko szybko zaaklimatyzuje się w szkole, przez kolejne lata będzie podchodzić do nauki bardziej entuzjastycznie. Najlepiej w szkolnej ławie czują się uczniowie, którzy już znają litery, potrafią liczyć, mają dobrą pamięć i potrafią skoncentrować się na konkretnym zadaniu. Takie dzieci od początku postrzegane są jako zdolne, co przekłada się na dobre stopnie.

Mały uczeń nigdy nie ma drugiej szansy, żeby zrobić pierwsze wrażenie.

Podstawy intelektualnego sukcesu Twojego dziecka, które zdobędzie na kursie:

 SZTUKA UCZENIA SIĘ

Znajomość mnemotechnik, dzięki którym w krótkim czasie dziecko zapamiętuje dużą ilość szczegółowych informacji, umiejętność organizowania wiedzy, którą musi opanować, zdolność koncentrowania uwagi na zadaniu, które ma wykonać oraz umiejętność panowania nad emocjami w sytuacjach stresowych np. na egzaminie.

 CIEKAWOŚĆ

Jeżeli spojrzymy na czteroletnie dzieci, one stale zadają pytania. Ale zanim ukończą sześć i pół roku, przestają to robić. W szkołach średnich rzadko wykazują ciekawość. A kiedy wchodzą w dorosłość, nie mają jej już prawie wcale. Gotowość do eksperymentowania i zadawanie niezwykłych pytań o zwykłe rzeczy to dziś niezwykle ceniony talent.

 CZYTANIE

Jeżeli poprosimy o wskazanie nam najlepszych uczniów w szkole, szybko odkryjemy, że są oni również biegłymi czytelnikami. Płynnie czytające dziecko radzi sobie lepiej nawet na matematyce. Badania wykazują, że wiele błędów przy rozwiązywaniu zadań bierze się z niezrozumienia ich treści.

 PEWNOŚĆ SIEBIE

Psychologowie uważają, że pozytywne nastawienie i wiara w siebie są jak zawór, który umożliwia pełne wykorzystanie umiejętności i wiedzy, a także pozwala wyróżniać się w tym, czym się zajmujemy. Dziecko, które ma negatywny stosunek do siebie i nie wierzy we własne możliwości, mimo że ma wiedzę i umiejętności, nie może w pełni z nich korzystać.

Zdjęcia z warsztatów:


Jak zarezerwować miejsce?

rezerwujesz miejsce poprzez nasz formularz zgłoszeniowy.

Wpłata zaliczki zapewnia miejsce dla Dziecka na kursie. Dane do przelewu znajdują się w zakładce: https://edu-me.pl/kontakt/  W tytule przelewu należy wpisać: Imię i nazwisko Dziecka, nazwę kursu oraz dzień tygodnia wraz z godziną grupy, do jakiej zostało zapisane Dziecko np. Igor Kowalski, Pierwsza Kosmiczna Przygoda, poniedziałek 18:15

po wpłacie zaliczki wysyłamy na Twojego maila umowę

 skan podpisanej umowy odsyłasz do nas na biuro@edu-me.pl. Oryginał podpisanej przez Ciebie umowy przekazujesz Trenerowi na pierwszych zajęciach

w każdej chwili możesz wypisać Dziecko z kursu z miesięcznym terminem wypowiedzenia

 

 

Cena kursu stacjonarnego: 2.150 zł

z trzema formami płatności:

Płatność jednorazowa: 2.050 zł płatna do końca października 2020;

Płatność semestralna: 1 rata 1.025 zł płatna do końca października 2020;

2 rata 1.025 zł płatna do końca lutego 2021.

Płatność ratalna: 10 rat po 215 zł
Przewidywane rabaty:

Każdy klient, który korzystał w poprzednim roku szkolnym z naszych kursów, otrzymuje rabat w wysokości 50 zł;

Każdy klient, którzy rekomendował innym nasze kursy,

a za ich sprawą z naszej oferty skorzystały dwie kolejne osoby, otrzymują rabat w wysokości 50 zł;

Rabat dla rodzeństwa w wysokości 50 zł;

Maksymalna wartość rabatu dla klienta to 100 zł;

Warunkiem odliczenia rabatu jest terminowe regulowanie płatności.