Zapisz się na darmowe zajęcia pokazowe!

Zapisz się!
Napisz do nas Formularz zgłoszenia na kurs
- Dzieci w wieku 7-14 lat -
Akademia Nauki – Uczeń z charakterem – klasa 5 i 6

Dostępne terminy:

(należy wybrać jeden)

Piątek 17:45 – 19:15 – ul. Legnicka 62, Wrocław

Sobota 15:45 – 17:15 ul. Legnicka 62, Wrocław

Piątek 18:15 – 19:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław


Zarezerwuj Miejsce

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs to nieocenione wsparcie dla przyszłych gimnazjalistów. Dzięki nam uczniowie osiągają lepsze wyniki w szkole, efektywniej przygotowują się do egzaminu szóstoklasisty i bezstresowego rozpoczęcia nauki w gimnazjum. Techniki i nawyki nabyte na kursie zostają z dziećmi na dłużej – nie wyparowują ani po zaliczonej klasówce, ani po egzaminie, ale przydają się w trakcie kolejnych etapów edukacji.

W EduMe proponujemy edukację opartą na najnowszych zdobyczach psychologii. Pobudzamy dziecięcą ciekawość świata, kreatywność oraz uśpiony potencjał, wyrabiając jednocześnie dobre przyzwyczajenia. Uczymy dzieci, jak się uczyć. Dużym atutem są niewielkie grupy, które zapewniają każdemu dziecku maksimum uwagi.

Dzięki zajęciom w EduMe Twoje dziecko:

 polubi się uczyć,

pozna skuteczne metody przyswajania wiedzy,

zwiększy tempo czytania,

 doceni swoje mocne strony,

 nauczy się współpracować z innymi,

 obudzi w sobie ciekawość świata,

 zagłębi się w świat eksperymentów,

 będzie pytać i samodzielnie dedukować,

 zasmakuje świata gier fabularnych i grywalizacji,

 zacznie uczyć się skuteczniej, czerpiąc z tego frajdę!

-Kursy Akademii Nauki są:-

Przyjazne dzieciom

uczymy poprzez zabawę w niewielkich grupach i w przyjaznej atmosferze; nie wywieramy na dzieciach presji

Naturalne

wspieramy spontaniczne przyswajanie wiedzy; dzieci angażują się w zajęcia i nawet nie czują, że się uczą

Nowoczesne

oparte na najnowszych zdobyczach psychologii oraz głębokim szacunku dla możliwości twórczych człowieka

Wiarygodne

Precyzyjnie określone zasady licencyjne i wykwalifikowana kadra gwarantują wysoki standard zajęć

Jak przebiegają warsztaty?

  •  Kurs składa się z 28 spotkań przez 9 miesięcy
  •  Spotykamy się 1 raz w tygodniu
  •  Każde spotkanie trwa 90 minut
  •  Ilość osób w grupie: do 12 osób.

Terminy zajęć (jeden termin do wyboru)

Piątek 17:45 – 19:15 – ul. Legnicka 62, Wrocław

Sobota 15:45 – 17:15 ul. Legnicka 62, Wrocław

Piątek 18:15 – 19:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław

Co w przypadku powrotu obostrzeń pandemicznych?

W sytuacji pojawienia się obostrzeń rządowych kurs będzie kontynuowany w formule online – harmonogram, godziny i zakres spotkań pozostaną takie same jak w przypadku zajęć stacjonarnych. Nasi trenerzy będą się łączyć live z kursantami i przeprowadzą zajęcia. Do uczestnictwa zajęć w tej formule niezbędny będzie komputer z dostępem do internetu, przydadzą się także słuchawki. Sprawdź wymagania sprzętowe.

Zajęcia online będą miały charakter maksymalnie zbliżony do zajęć stacjonarnych.

Poprzez zabawę,

Uczymy poprzez zabawę. Nasze programy skonstruowane są w ten sposób, aby pobudzać naturalną ciekawość świata u dzieci. Nasi kursanci sami z siebie angażują się w zajęcia, nawet nie czują, że się uczą!

Dzieci rozwijają swój potencjał dzięki pięciu filarom naszego kursu:

kurs_ico1
Sprawne czytanie – prostsza nauka

Odpowiedni trening prawidłowych nawyków czytelniczych spowoduje, że Twoje dziecko zacznie czytać szybciej, więcej rozumieć i zapamiętywać. Dziecko poprawi przy tym swoją pamięć i koncentrację, poszerzy pole widzenia i wygimnastykuje oczy, a zaszczepiona przy okazji miłość do książek zaprocentuje w niedalekiej przyszłości.

Czytaj dalej…

Biegłość w czytaniu i pasja do książek

Nie sposób sprostać nowym obowiązkom w szkole i uniknąć zaległości bez umiejętności biegłego czytania. Dla dobrze czytającego dziecka nauka jest łatwiejsza i przyjemniejsza, a ono samo staje się z czasem bardziej elokwentne, mądrzejsze i pewne siebie. Dysponuje bogatszym słownictwem, większą wyobraźnią, zna zasady ortografii, co pozwala mu pisać oryginalniejsze wypracowania. Tak przygotowany uczeń z przyjemnością podejmuje nowe wyzwania, nie boi się szkoły ani nadchodzących w jego życiu zmian.

Jak to działa?

Czytanie to czynność, która wyjątkowo dynamicznie pobudza miliony neuronów w umyśle dziecka oraz stymuluje ich rozwój. To świetny trening dla mózgu oraz skuteczny sposób na rozwinięcie wyobraźni, pamięci i umiejętności myślenia. Czytanie jest pod tym względem bezkonkurencyjne – ani telewizja, ani gry komputerowe nie są w stanie pobudzić mózgu z taką intensywnością. Zachęcenie dziecka do regularnego kontaktu z książkami ma zatem ogromne znaczenie, a koniec szkoły podstawowej to najlepszy ku temu okres. Dziecko, które nie oswoiło się zawczasu z książkami, o wiele trudniej przekonać później do lektury.

W naszej placówce zarażamy dzieci zdrową pasją do książek i literatury. Nasi kursanci nie tylko doskonalą czytelnicze umiejętności, ale również dyskutują o przeczytanych materiałach i samym procesie czytania. To sprawia, że z chęcią samodzielnie sięgają po książki i dostrzegają w lekturze bezpośrednie korzyści.

kurs_ico3
II Techniki efektywnej nauki

Dzięki przygotowanemu przez nas treningowi rytuału uczenia się oraz technik efektywnej nauki – uczenie się stanie się dla Twojego dziecka łatwiejsze, jego pamięć i koncentracja wyraźnie się poprawią, a ono samo – będzie bardziej twórcze. Dlaczego to takie ważne? W szkole ilość wymagań nieustannie się zwiększa. Opanowanie coraz szerszego zakresu wiedzy staje się trudne. Jest na to metoda!

Czytaj dalej…

Rytuał nauki, specjalne techniki pamięciowe oraz mind mapping uczynią naukę ciekawszą, bardziej kreatywną, a co najważniejsze – naprawdę efektywną.

 

Dlaczego dzieci nie lubią się uczyć?

Naukowcy mówią w tej sprawie jednym głosem: ponieważ nie wiedzą, jak to robić! „Wkuwanie na blachę” w dzisiejszych czasach uważane jest za archaizm – wiedza „wykuta” ekspresowo znika z pamięci, a sama metoda jest nieciekawa i zniechęca dzieci do dalszej nauki. W naszej placówce idziemy inną drogą – uczymy… jak się uczyć.

Podczas kursu Twoje dziecko nauczy się m.in.:

  • Rytuału uczenia się, który składa się z takich elementów, jak relaks przed nauką, odpowiednia koncentracja, określenie właściwego celu, skuteczne korzystanie z własnych zasobów, aż wreszcie stworzenie planu działania. Dzieci niestety nie mają naturalnie wyrobionego rytuału związanego z uczeniem się – nie wiedzą „jak zabrać się do nauki”, od czego zacząć, nie są w stanie się skupić. Tymczasem wykonywany instynktownie rytuał (jak mycie rąk przed posiłkiem czy kąpiel przed spaniem) sprawia, że proces nauki nabiera określonej struktury. Gdy jest dobrze wyuczony, realizowany jest bezwiednie i niezawodnie prowadzi do celu.
  • Tworzyć Mapy Myśli, czyli nieliniowe notatki oparte na skojarzeniach. To efektywniejszy sposób uczenia się niż zwykłe „zakuwanie” tekstu. Sporządzając wartościowe notatki, dziecko doskonali skuteczność wyłapywania z tekstu najważniejszych informacji i zapamiętywania ich. Mind mapping uruchamia u dzieci intuicję i wzmacnia koncentrację, nie zabierając przy tym zbyt wiele czasu.
  • Technik pamięciowych, które pozwolą mu bez problemu zapamiętać nawet do kilkudziesięciu następujących po sobie wyrazów lub obrazów. To ogromne wsparcie dla dziecka, szczególnie teraz, gdy ilość wymagań szkolnych coraz bardziej się zwiększa. Badania pokazują, że dziecko znające mnemotechniki potrafi zapamiętać nawet siedem razy więcej informacji niż uczeń, który nie poznał wspomnianych technik.
  • Przygotowywania się do lekcji z użyciem nowo poznanych technik. Dzieci podczas kursu ćwiczą na specjalnie przygotowanych formularzach pracy – w ten sposób skutecznie przygotowują się do egzaminu kończącego szkołę podstawową. Odpowiednio przygotowane zestawy ćwiczeń zawierają wiadomości z programu 5 i 6 klasy, więc uczeń, trenując mapy myśli oraz techniki pamięciowe, uczy się tego, co aktualnie „przerabia” w szkole.
kurs_ico2
III Eksperymenty

Eksperymenty to doskonały sposób, by dziecko z przyjemnością, ciekawością i radością pogłębiło swoją wiedzę na temat chemii, fizyki czy biologii. Nasi uczniowie biorą udział w zajęciach naukowych, które znacznie wykraczają poza szkolny program. Zaawansowane eksperymenty (m.in. ekstrakcja DNA roślinnego, obserwacje mikroskopowe, srebrzenie szkła) budzą u dzieci fascynację, rozwijają w nich umiejętność dedukcji i zadawania pytań, wywołując przy tym głód wiedzy.

Czytaj dalej…

Laboratorium sprytnego ucznia

Starsze dzieci także przepadają za eksperymentami! Podstawą szkolnego materiału w starszych klasach szkoły podstawowej jest nużąca, sucha teoria. W naszej placówce równie ważnym ogniwem nauczania jest praktyka. Eksperymentowanie to najlepsza metoda na rozbudzenie w dzieciach entuzjazmu do nauki, uzupełnienie i wytłumaczenie wiedzy teoretycznej, a wreszcie utrwalenie jej w pamięci na stałe.

Eksperymenty są istotną częścią edukacji, bo w czytelny dla dziecka sposób przedstawiają praktyczną stronę nauki. To z ich pomocą na naszych kursach pielęgnujemy w dzieciach ciekawość świata. Uczniowie łakną później nie tylko „książkowej” wiedzy, ale również mądrości czerpanej z otoczenia. Dziecko w ciekawy sposób uczy się pytać „dlaczego?”, by potem samodzielnie dociekać odpowiedzi.

kurs_ico4
IV Pewność siebie

Pewni siebie uczniowie są bardziej otwarci na świat i szybciej adaptują się w nowych sytuacjach. To szczególnie ważne na etapie, w którym dzieci wchodzą w okres dojrzewania. Na naszych zajęciach za pomocą gier, dram i zabaw nauczymy Twoje dziecko skutecznej współpracy i radzenia sobie z trudnościami. Dzięki temu będzie mniej narażone na stres związany z nadchodzącymi zmianami.

Czytaj dalej…

Pewność siebie jest pomocna!

Na naszych zajęciach istotnym elementem są gry i zabawy psychologiczne. Dzieci uczą się w ich trakcie, jak radzić sobie w stresujących sytuacjach (np. sprawdzian, ważna wypowiedź ustna czy wreszcie egzamin). Uczymy je również prostych technik relaksacyjnych, pomocnych w zmaganiach ze szkolną porażką lub po konfliktach z rówieśnikami. W klasie 5 i 6 więzi koleżeńskie stają się dla dziecka jeszcze bardziej istotne niż we wcześniejszych latach. Brak porozumienia z rówieśnikami może być przyczyną gorszego samopoczucia, a w konsekwencji problemów w nauce.

Ćwiczenia uczą dzieci nawiązywania głębszych relacji z innymi i efektywnej współpracy, kształtują też wobec nowych wyzwań silną postawę: „poradzę sobie!”. Nasi uczniowie odkrywają swoje mocne strony i talenty. Utwierdzają się też w przekonaniu, że potrafią być samodzielne i z powodzeniem pokonywać zaistniałe trudności.

 

kurs_ico4
V Grywalizacja (gry fabularne)

Kilka godzin ślęczenia nad podręcznikiem czy interesująca gra fabularna? Zdecydowana większość dzieci prawdopodobnie wybierze grę. To całkiem normalne! Nasze kursy wzbogaciliśmy o system motywujący zwany „grywalizacją” – na ich potrzebę przenieśliśmy elementy znane z gier na pole nauki. Taka zabawa daje naszym kursantom wiele radości, zachowując przy tym walory edukacyjne.

Czytaj dalej…

Nauka w parze z zabawą

„Młodzi naukowcy na tropie” to gra fabularna stworzona przy współpracy ze specjalistami od systemów RPG. Zmyślnie spaja wszystkie elementy kursu, sprawiając, że czytanie i uczenie się technik pamięciowych staje się emocjonującą przygodą. Na każdych zajęciach dzieci mają do wypełnienia misję, podczas której przeżywają niezapomniane przygody, rozwijają swoją wyobraźnię, pamięć, koncentrację i logiczne myślenie.

„Gniew smoka” to gra planszowa, która uczy i bawi. Twoje dziecko weźmie udział w kampanii przeciw smokom, podczas której zgłębi sekrety matematyki, historii i ortografii. Celem misji jest zdobycie skarbów smoka. Aby go zrealizować, dziecko musi prawidłowo odpowiadać na pytania z kart monet znalezionych w talii skarbów. Monety będą mu potrzebne, żeby zdobyć ekwipunek niezbędny do pokonania smoka. Wygrany pojedynek to łza smoka, bogactwo i sława! Dzięki tej grze Twoje dziecko nauczy się działać pod presją czasu, ponieważ musi wygrać ze smokiem, zanim przesypie się ostatnie ziarnko czasu w klepsydrze.

Dlaczego właśnie teraz warto wspierać dziecko w rozwoju?

5 i 6 klasa podstawówki to intensywny i stresujący etap edukacji – już za chwilę Twoje dziecko przystąpi do swojego pierwszego ważnego egzaminu. Zamknie szkolny rozdział i rozpocznie kolejny: trudniejszy, bardziej złożony i wymagający.

Jak sobie z tym poradzić?

To ostatni dzwonek, by rozwinąć u dziecka biegłość czytania i wyrobić nawyki sprawnego uczenia się. Dzieci, które dobrze czytają, samodzielnie i efektywnie przygotowują się do lekcji, oszczędzając czas sobie i rodzicom. Dużo lepiej radzą sobie w szkole, są uczniami pewniejszymi siebie i mniej narażonymi na stres.

My sprawiamy, że dzieci nie tylko zaczynają lubić naukę, ale uczą się o wiele szybciej i skuteczniej. Rozbudzamy w nich naturalną ciekawość świata i pewność siebie, która skutecznie pomaga im przetrwać w szkolnej rzeczywistości.

Podstawy intelektualnego sukcesu Twojego dziecka, które zdobędzie na kursie:

 SZTUKA UCZENIA SIĘ

Znajomość mnemotechnik, dzięki którym w krótkim czasie dziecko zapamiętuje dużą ilość szczegółowych informacji, umiejętność organizowania wiedzy, którą musi opanować, zdolność koncentrowania uwagi na zadaniu, które ma wykonać oraz umiejętność panowania nad emocjami w sytuacjach stresowych np. na egzaminie.

 CIEKAWOŚĆ

Jeżeli spojrzymy na czteroletnie dzieci, one stale zadają pytania. Ale zanim ukończą sześć i pół roku, przestają to robić. W szkołach średnich rzadko wykazują ciekawość. A kiedy wchodzą w dorosłość, nie mają jej już prawie wcale. Gotowość do eksperymentowania i zadawanie niezwykłych pytań o zwykłe rzeczy to dziś niezwykle ceniony talent.

 CZYTANIE

Jeżeli poprosimy o wskazanie nam najlepszych uczniów w szkole, szybko odkryjemy, że są oni również biegłymi czytelnikami. Płynnie czytające dziecko radzi sobie lepiej nawet na matematyce. Badania wykazują, że wiele błędów przy rozwiązywaniu zadań bierze się z niezrozumienia ich treści.

 PEWNOŚĆ SIEBIE

Psychologowie uważają, że pozytywne nastawienie i wiara w siebie są jak zawór, który umożliwia pełne wykorzystanie umiejętności i wiedzy, a także pozwala wyróżniać się w tym, czym się zajmujemy. Dziecko, które ma negatywny stosunek do siebie i nie wierzy we własne możliwości, mimo że ma wiedzę i umiejętności, nie może w pełni z nich korzystać.

Zdjęcia z warsztatów:


Terminy zajęć (jeden termin do wyboru)

Piątek 17:45 – 19:15 – ul. Legnicka 62, Wrocław

Sobota 15:45 – 17:15 ul. Legnicka 62, Wrocław

Piątek 18:15 – 19:45 – ul. Nenckiego 138, Wrocław

Jak zarezerwować miejsce?

rezerwujesz miejsce poprzez nasz formularz zgłoszeniowy.

Wpłata zaliczki zapewnia miejsce dla Dziecka na kursie. Dane do przelewu znajdują się w zakładce: https://edu-me.pl/kontakt/  W tytule przelewu należy wpisać: Imię i nazwisko Dziecka, nazwę kursu oraz dzień tygodnia wraz z godziną grupy, do jakiej zostało zapisane Dziecko np. Igor Kowalski, Pierwsza Kosmiczna Przygoda, poniedziałek 18:15

po wpłacie zaliczki wysyłamy na Twojego maila umowę

skan podpisanej umowy należy odesłać do nas na biuro@edu-me.pl. Oryginał podpisanej umowy należy przekazać Trenerowi na pierwszych zajęciach

w każdej chwili możesz wypisać Dziecko z kursu z miesięcznym terminem wypowiedzenia

Zapisy na zajęcia regularne
Zapisy na zajęcia pokazowe

Cena kursu stacjonarnego: 2.150 zł

z trzema formami płatności:

Płatność jednorazowa: 2.050 zł płatna do końca października 2022;

Płatność semestralna: 1 rata 1.025 zł płatna do końca października 2022;

2 rata 1.025 zł płatna do końca lutego 2023.

Płatność ratalna: 10 rat po 215 zł (pierwsza rata we wrześniu 2022, ostania rata w czerwcu 2023, w przypadku zapisu Dziecka na kurs w październiku rata za wrzesień i październik kumulują się daje to łącznie do zapłaty 430 zł).

Uwaga!
Cennik za kurs obowiązuje do 15.08.2022, od 16.08.2022 będzie obowiązywała cena kursu: 2.350 zł

Przewidywane rabaty:

Każdy klient, który korzystał w poprzednim roku szkolnym z naszych kursów, otrzymuje rabat w wysokości 50 zł;

Każdy klient, którzy rekomendował innym nasze kursy,

a za ich sprawą z naszej oferty skorzystały dwie kolejne osoby, otrzymują rabat w wysokości 50 zł;

Rabat dla rodzeństwa w wysokości 50 zł;

Maksymalna wartość rabatu dla klienta to 100 zł;

Warunkiem odliczenia rabatu jest terminowe regulowanie płatności.