Środa 15:15 – 16:15 – ul. Legnicka 62, Wrocław
Wtorek 16:30 – 17:30 – ul. Nenckiego 138, Wrocław
Kurs przygotowaliśmy z myślą o dzieciach, które wkrótce rozpoczną zajęcia w przedszkolu. Naszym celem jest zminimalizowanie stresu wiążącego się z nadchodzącymi zmianami (przedszkolem) m.in. poprzez zaadaptowanie dzieci do grupy rówieśniczej i zbudowanie pewności siebie.
Dzieci, które bawią i uczą się z nami, szybko zaczynają dostrzegać korzyści z nauki, od najmłodszych lat oswajają się z książkami, lubią poznawać świat, co skutkuje lepszymi wynikami na dalszych etapach edukacji.
Poprzez zabawę – to w ten sposób pobudzamy naturalną w tym wieku dziecięcą ciekawość świata. Proponujemy dzieciom edukację opartą na najnowszych zdobyczach psychologii uczenia się (w tym metodzie emocjonalnego zaangażowania) oraz kreatywności. Dużym atutem są niewielkie grupy, które zapewniają każdemu dziecku maksimum uwagi.
uczymy poprzez zabawę w niewielkich grupach i w przyjaznej atmosferze; nie wywieramy na dzieciach presji
wspieramy spontaniczne przyswajanie wiedzy; dzieci angażują się w zajęcia i nawet nie czują, że się uczą
oparte na najnowszych zdobyczach psychologii oraz głębokim szacunku dla możliwości twórczych człowieka
Precyzyjnie określone zasady licencyjne i wykwalifikowana kadra gwarantują wysoki standard zajęć
Co w przypadku powrotu obostrzeń pandemicznych?
Środa 15:15 – 16:15 – ul. Legnicka 62, Wrocław
Wtorek 16:30 – 17:30 – ul. Nenckiego 138, Wrocław
Dzieci w wieku przedszkolnym są wyjątkowo chłonne i przejawiają cechy najlepszych naukowców: małego filozofa, początkującego psychologa, ciekawskiego fizyka, chemika i astronoma w jednym. Zaczynają interesować się światem zwierząt i roślin. Nie ma lepszego momentu, by rozpocząć z dzieckiem zabawę w czytanie i wyrobić w nim dobre nawyki na całe życie.
Naukowcy przestrzegają: dlatego, że nikt ich do niej nie zachęca. Już od przedszkola dzieci traktowane są zbyt rutynowo, a odpowiedniemu podejściu do maluchów nie sprzyjają liczne grupy przedszkolne. Wychowawcom trudno w takich warunkach cierpliwie odpowiadać na grad pytań: „Jak?”, „Po co?”, „Dlaczego?”. U nas jest inaczej. Dzieci traktujemy indywidualnie i poświęcamy im maksimum uwagi. Angażujemy je w zajęcia i sprawiamy, że nauka przynosi im frajdę. One nawet nie wiedzą, że się uczą!
Jeżeli spojrzymy na czteroletnie dzieci, one stale zadają pytania. Ale zanim ukończą sześć i pół roku, przestają to robić. W szkołach średnich rzadko wykazują ciekawość. A kiedy wchodzą w dorosłość, nie mają jej już prawie wcale. Gotowość do eksperymentowania i zadawanie niezwykłych pytań o zwykłe rzeczy to dziś niezwykle ceniony talent.
CZYTANIEJeżeli poprosimy o wskazanie nam najlepszych uczniów w szkole, szybko odkryjemy, że są oni również biegłymi czytelnikami. Płynnie czytające dziecko radzi sobie lepiej nawet na matematyce. Badania wykazują, że wiele błędów przy rozwiązywaniu zadań bierze się z niezrozumienia ich treści.
PEWNOŚĆ SIEBIEPsychologowie uważają, że pozytywne nastawienie i wiara w siebie są jak zawór, który umożliwia pełne wykorzystanie umiejętności i wiedzy, a także pozwala wyróżniać się w tym, czym się zajmujemy. Dziecko, które ma negatywny stosunek do siebie i nie wierzy we własne możliwości, mimo że ma wiedzę i umiejętności, nie może w pełni z nich korzystać.
Środa 15:15 – 16:15 – ul. Legnicka 62, Wrocław
Wtorek 16:30 – 17:30 – ul. Nenckiego 138, Wrocław
z trzema formami płatności:
Płatność jednorazowa: 2.250 zł płatna do końca października 2022; Płatność semestralna: 1 rata 1.125 zł płatna do końca października 2022;
Uczymy poprzez zabawę. Nasze programy skonstruowane są w ten sposób, aby pobudzać naturalną ciekawość świata u dzieci. Nasi kursanci sami z siebie angażują się w zajęcia, nawet nie czują, że się uczą!
Naszym małym kursantom proponujemy naukę czytania opartą na zabawie. To coś, czego dzieciaki nie doświadczają w przedszkolu! Do wspólnej nauki służą nam cztery specjalnie przygotowane książeczki, które pomagają zainteresować dzieci literkami i umożliwiają zabawę wyrazami. Efekt? Twoje dziecko nauczy się czytać szybko i z ochotą.
Czytaj dalej…
„Hurra! Umiem coś ekstra!”
Czytanie rozwija pamięć i myślenie. Nic więc dziwnego, że dzieci, które dużo i sprawnie czytają, o wiele lepiej radzą sobie w szkole. Dlaczego więc nie zacząć się uczyć czytać już od najmłodszych lat? Naukowcy twierdzą jednoznacznie: na naukę czytania nigdy nie jest za wcześnie. Ba! Już w wieku trzech lat Twoje dziecko może zacząć poznawać literki i wyrazy, czerpiąc z tego wiele frajdy. W Akademii wykorzystujemy do nauki czytania Metodę Zaangażowania Emocjonalnego, dzięki której Twoje dziecko nawet nie poczuje, że się czegoś uczy. Jak to możliwe?
Na naszych zajęciach dzieci przyswajają nowe umiejętności w sposób naturalny, niejako przy okazji zaprojektowanych przez nas zabaw i gier (np. „ucząc czytania” swojego misia). W Akademii maluchy same przeżywają przygody, o których czytają w swoich książeczkach. Pomaga im to dostrzec w realnym świecie korzyści, jakie niesie lektura. Zaowocuje to tym, że dziecko będzie w przyszłości z chęcią sięgało po książki.
W trakcie kursu maluchy:
Eksperymenty to najlepszy sposób na poznawanie świata. Dzięki doświadczeniom przeprowadzanym w naszej Akademii nie będziesz musiał tłumaczyć swojemu dziecku, dlaczego trzeba jeść warzywa i myć zęby po obiedzie, albo po co mu ciepła czapka. Samo się o tym przekona!
Czytaj dalej…
W laboratorium przedszkolaka
Twoje dziecko dopiero poznaje świat. Wiele kwestii i zjawisk jesteś w stanie mu wytłumaczyć, jednak wiedza trwalej zapisze się w jego pamięci, jeśli odczuje ją na własnej skórze. Podczas zajęć w Akademii dzieci wykonują ciekawe eksperymenty naukowe – pokazujemy im m.in., dlaczego higiena osobista jest ważna i czemu musi myć ręce. Robimy to za pomocą obserwacji napięcia powierzchniowego wody oraz oleju i wody mydlanej. By Twój maluch zrozumiał, czemu powinien myć ząbki, użyjemy śliny i chleba, natomiast zabawa z energią cieplną pokaże mu, dlaczego musi się ciepło ubierać.
W ten sposób pielęgnujemy w dzieciach ciekawość świata. Dzięki nam maluchy rozwijają umiejętność dedukcji, przewidywania, a przede wszystkim zadawania pytań. Twoje dziecko zarazi się w Akademii pasją do zdobywania wiedzy, nauczy się pytać „dlaczego?”, a co najważniejsze… bardzo to polubi!
To ważne, aby Twoje dziecko nabrało pewności siebie już od najmłodszych lat. Dzięki temu będzie bardziej otwarte na świat i szybciej nauczy się nowych rzeczy. W Akademii Nauki wykorzystujemy gry, dramy i zabawę, by każdy maluch uwierzył we własne możliwości, poznał zasady współpracy i zawczasu nauczył się radzenia sobie z problemami.
Czytaj dalej…
“Odważni jak lwy”, czyli pomocna pewność siebie
Wytrwałość w dążeniu do celu, wewnętrzna siła i umiejętność radzenia sobie z własnymi słabościami to przydatne umiejętności, które nie biorą się znikąd. Trzeba je przecież wykształcić – i to jak najszybciej, by procentowały przez całe życie. W Akademii Nauki robimy to za pomocą sprawdzonej metody: „Odważni jak lwy”. To system gier, dram i zabaw, które pomogą Twojemu dziecku odkryć i docenić swoje mocne strony.
Wspólnie z nami dzieci uczą się radzenia sobie z różnymi emocjami oraz nawiązywania relacji opartych przede wszystkim na współpracy i empatii. Każdego malucha nauczymy nawiązywania relacji, pozwolimy mu również uwierzyć w powodzenie własnych działań. Proponowane przez nas gry i zabawy rozwijają u przedszkolaków sprawne myślenie i kreatywność. .
Kim jest Zaczarowany Zajączek? To kolorowa i zabawna postać, która przewija się przez cały czas trwania kursu. Zajączek inspiruje dzieci do przeprowadzania badań i eksperymentów, nauki czytania i odkrywania świata. Wysyła do małych kursantów listy, daje im wyzwania, zachęca i rozśmiesza. Staje się przez to świetnym towarzyszem w niezapomnianej przygodzie, jak również „realną” częścią kursu spajającą wszystkie jego elementy.
Czytaj dalej…
Postać Zaczarowanego Zajączka została wymyślona po to, by spełnić zadanie dodatkowego stymulatora do nauki. Obecny przez cały czas trwania kursu zadaje dzieciom pytania i zleca im różne zadania. W ten sposób mali kursanci bardziej angażują się w zajęcia, chętniej przyswajają nowe wiadomości i z większą przyjemnością biorą udział w eksperymentach. Zajączek dodaje nauce nie tylko frajdy, ale czyni ją niezwykłą i emocjonującą.
***