Bezpłatne zajęcia pokazowe
Najlepszy
Kurs stacjonarny

Akademia Nauki

Przygoda na bezludnej wyspie

Wiek: 4 - 5 lat

Dostępne wolne miejsca

Opis

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs stworzyliśmy z myślą o przedszkolakach, bo właśnie teraz ich umysły są wyjątkowo chłonne. Poza tym to najwyższa pora, by przygotować dziecko do rozpoczęcia nauki w szkole i ułatwić mu bezstresowe wejście w nowy etap życia.

Na naszych kursach proponujemy edukację opartą na najnowszych zdobyczach psychologii, dziecięcej ciekawości świata i kreatywności. Poprzez zabawę budzimy uśpiony w dzieciach potencjał i już od najmłodszych lat uczymy je, jak się uczyć. Dużym atutem są niewielkie grupy, które zapewniają każdemu dziecku maksimum uwagi. Wsparcie otrzymane w przedszkolu procentuje przez całe życie.

Dzięki zajęciom Twoje dziecko:

  • rozpocznie niesamowitą przygodę z czytaniem,
  • zbuduje w sobie poczucie, że umie „coś ekstra”,
  • nabierze pewności siebie i wiary we własne umiejętności,
  • odkryje i doceni swoje atuty,
  • zainteresuje się światem,
  • nauczy się pytać i dedukować,
  • na stałe utrwali w sobie chęć do nauki nowych rzeczy,
  • przygotuje się do rozpoczęcia nauki w szkole,
  • zrozumie, że nauka i książki są fajne!

Zajęcia

  • 56 godzin lekcyjnych, czyli 28 spotkań po 1,5 h (spotkania raz w tygodniu – cykl roczny)
  • Maksymalnie 8 uczniów w grupie
  • W razie zamknięcia szkół – realizację zajęć w formule online, spotkania live z trenerami

Obsługa klienta

  • Bezpłatne zajęcia pokazowe
  • Możliwość tzw. odrabianek w przypadku nieobecności
  • Możliwość wypowiedzenia umowy w trakcie kursu (miesięczny okres wypowiedzenia)
  • Dostępne płatności ratalne

Kurs realizujemy we współpracy z Akademią Nauki

i według programów Akademii Nauki

Jak uczymy?

Zabawa w czytanie, czyli świat literek i wyrazów

U nas – zupełnie inaczej niż w przedszkolu – uczymy czytać poprzez zabawę. Za pomocą dziewięciu specjalnie przygotowanych książeczek pokażemy Twojemu maluchowi, jak bawić się wyrazami i umiejętnie składać zdania. Dzięki sprawdzonym i inspirującym sposobom szybko nauczymy go czytać i dostrzegać korzyści z lektury.

„Hurra! Umiem coś ekstra!”

Podczas naszych zajęć dzieci rozpoczynają fascynującą przygodę z literkami. Za pomocą angażujących gier i zabaw uczymy maluchy mnóstwa nowych wyrazów i zachęcamy do czytania pierwszych książeczek. Wykorzystujemy do tego naukę Metodą Zaangażowania Emocjonalnego, dzięki czemu dzieci nawet nie czują, że się czegoś uczą. Zamiast tego bawią się i eksperymentują, a wiedzę przyswajają niejako „przy okazji”

Zajęcia skonstruowaliśmy w ten sposób, aby dziecko na własne oczy spostrzegło to, o czym czyta w swoich książeczkach. To świetna metoda na zrozumienie bezpośrednich korzyści z lektury, która – co nasi kursanci widzą na własne oczy – przekłada się na realne życie. Nauka czytania na etapie przedszkolnym nie tylko z wyprzedzeniem rozwija wyobraźnię, pamięć i koncentrację, ale daje też dzieciom poczucie, że potrafią „coś ekstra”. Nie ma lepszego przygotowania do nauki w szkole.

Eksperymenty dla każdego malucha

Eksperymenty to najlepszy sposób na przyswajanie wiedzy. W trakcie naszych zajęć wykonujemy wraz z dziećmi wiele doświadczeń naukowych wyjaśniających zjawiska chemiczne i fizyczne, z którymi stykają się one na co dzień. Dzięki temu zaczynają lepiej rozumieć otaczający je świat.

W laboratorium przedszkolaka

Świat wokół przedszkolaków może stać się fascynującym laboratorium chemicznym i niezwykłym miejscem do odkrywania podstawowych praw fizyki. Dzieci na naszych kursach gotują wodę w kopercie, wywołują dżina z butelki i wykonują wiele innych inspirujących czynności. W ten sposób pielęgnujemy w nich ciekawość świata, rozwijamy umiejętność dedukcji, przewidywania, a przede wszystkim zadawania pytań. Twoje dziecko zarazi się pasją do zdobywania wiedzy i nauczy się pytać „dlaczego?”.

Pewny siebie maluch

Pewny siebie przedszkolak jest bardziej otwarty na świat i szybciej uczy się nowych rzeczy. Na naszych zajęciach budujemy u dzieci pewność siebie i wiarę we własne możliwości. A wszystko to za pomocą ciekawych gier, dram i zabaw, które uczą maluchy nienagannej współpracy z innymi, empatii i radzenia sobie z problemami.

“Odważni jak lwy”, czyli pomocna pewność siebie

Czy wiedziałeś, że to właśnie na okres przedszkolny przypada u dziecka najbardziej intensywny czas rozwoju emocjonalnego i społecznego? W naszej placówce proponujemy sprawdzony sposób na zbudowanie pewności siebie poprzez gry, dramy i zabawy. “Odważni jak lwy” to efektywna metoda, które pomoże Twojemu dziecku odkryć i docenić swoje mocne strony. Już wkrótce z łatwością będzie ono nawiązywać przyjazne relacje z innymi dziećmi, nauczy się efektywnie współpracować, ukształtuje w sobie odważną postawę „poradzę sobie!”. Na naszych zajęciach przedszkolaki „wyrażają siebie”, głębiej uświadamiają sobie swój indywidualizm, uczą się rozpoznawać emocje i sobie z nimi radzić.

Doskonałe efekty we wzmacnianiu u dzieci pewności siebie osiągamy, zachęcając je m.in. do twórczych zajęć, które ujawniają i rozwijają ich talenty. Przedszkolaki wspólnie z nami stają się rycerzami i malują swój herb, tworzą własny afrykański talizman lub przybierają indiańskie imię. Pewne siebie dziecko odważnie i z wiarą w siebie rozpocznie naukę w szkole – nie będzie miało problemów z przystosowaniem się do nowej rzeczywistości, szybko zyska przyjaciół i popisze się rewelacyjnymi stopniami.

Przygoda na bezludnej wyspie

„Przygoda na bezludnej wyspie” to gra fabularna, która spaja wszystkie elementy kursu. W jej ramach dzieci wcielają się w role podróżników, którzy na tajemniczej wyspie odnajdują niezwykły klucz. W ten sposób rozpoczyna się ich podróż w czasie i przestrzeni oraz… niezapomniana przygoda z nauką.

Przedszkolak, który został podróżnikiem Program „Przygoda na bezludnej wyspie” jest logicznie skonstruowaną grą przygodową, która poprzez zabawę zachęca przedszkolaków do nauki czytania, przeprowadzania eksperymentów i poszerzania wiedzy. Mali odkrywcy odwiedzają wspólnie z nami różne kontynenty i poznają kulturę oraz obyczaje żyjących tam ludzi, a w zamian za udzieloną im pomoc otrzymują wskazówki potrzebne do dalszej wędrówki. W ten sposób nauka przynosi maluchom frajdę, a nabyta drogą zabawy wiedza znacznie wykracza tematyką poza program przedszkolny. Dzieci uczą się, bawią, rozwijają swoje umiejętności i przeżywają prawdziwe przygody.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto już teraz zadbać o rozwój dziecka?

Przedszkole to bardzo ważny moment w życiu każdego dziecka – nie warto go zaprzepaścić. To właśnie pięcio- i sześciolatki najsprawniej rozwijają swoje funkcje umysłowe. Ich mózgi pracują jak naoliwiona machina – ekspresowo i w naturalny sposób przyswajają i przetwarzają informacje.

Czy wiesz, że twoje dziecko uczy się szybciej od ciebie?

Niestety entuzjazm i możliwości maluchów często są blokowane przez mało zindywidualizowane zajęcia w przedszkolu, a w późniejszych latach – przez nużące lekcje. U nas każdemu dziecku poświęcamy maksimum czasu. Sprawiamy, że zaczyna lubić naukę i z ekscytacją odkrywa coraz to nowe tajemnice świata. Jego zapał nie słabnie!

Podstawy intelektualnego sukcesu twojego dziecka, które zdobędzie na kursie:

CIEKAWOŚĆ

Jeżeli spojrzymy na czteroletnie dzieci, one stale zadają pytania. Ale zanim ukończą sześć i pół roku, przestają to robić. W szkołach średnich rzadko wykazują ciekawość. A kiedy wchodzą w dorosłość, nie mają jej już prawie wcale. Gotowość do eksperymentowania i zadawanie niezwykłych pytań o zwykłe rzeczy to dziś niezwykle ceniony talent.

CZYTANIE

Jeżeli poprosimy o wskazanie nam najlepszych uczniów w szkole, szybko odkryjemy, że są oni również biegłymi czytelnikami. Płynnie czytające dziecko radzi sobie lepiej nawet na matematyce. Badania wykazują, że wiele błędów przy rozwiązywaniu zadań bierze się z niezrozumienia ich treści.

PEWNOŚĆ SIEBIE

Psychologowie uważają, że pozytywne nastawienie i wiara w siebie są jak zawór, który umożliwia pełne wykorzystanie umiejętności i wiedzy, a także pozwala wyróżniać się w tym, czym się zajmujemy. Dziecko, które ma negatywny stosunek do siebie i nie wierzy we własne możliwości, mimo że ma wiedzę i umiejętności, nie może w pełni z nich korzystać.

Harmonogram

Lokalizacje
ON OFF

ul. Legnicka 62, Wrocław

ON OFF

ul. Nenckiego 138, Wrocław-Ołtaszyn

Poniedziałek

Godziny zajęć

16:30 - 18:00

Wtorek

Godziny zajęć

16:30 - 18:00

Godziny zajęć

17:00 - 18:30

Środa

Czwartek

Piątek

Godziny zajęć

16:30 - 18:00

Sobota

Godziny zajęć

10:45 - 12:15

Godziny zajęć

10:45 - 12:15

Godziny zajęć

12:30 - 14:00

Niedziela

Ceny

Płatność jednorazowa:

  • zaliczka 290 zł
  • 2.295 zł płatna do końca października 2024

Płatność semestralna:

  • zaliczka 290 zł
  • 1.1.48 zł do końca października 2024 oraz
  • 1.147 zł do końca lutego 2025

Płatność ratalna:

  • zaliczka 290 zł
  • 9 równych rat po 255 zł każda, płatna do 5-ego dnia miesiąca: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec 2025.

Częste pytania

Czy jest możliwe, by nauczyć czytać dziecko w wieku przedszkolnym?

Nauczenie czytania nie jest celem. Celem jest zabawa w czytanie, co sprawia, że w mózgu dziecka tworzą się połączenia neuronowe, które sprawiają, że dzieci w przyszłości lubią czytać i nie mają z czytaniem problemów w szkole. Dzięki temu nie mają też problemów z nauką więc przeżywają w szkole dużo mniej stresu niż dzieci, które idą do szkoły i dopiero zaczynają uczyć się alfabetu.

Oczywiście, mimo że nauczenie czytania małego dziecka nie jest celem, to jednak dzieci o tym nie wiedzą i… większość z nich po dwóch latach zaczyna czytać samodzielnie

Warto pamiętać, że dzieci uczą się dużo szybciej niż jakikolwiek dorosły.

Czy uczenie małych dzieci czytania, nie odbiera im w pewnym sensie dzieciństwa?

Jedynym zajęciem dziecka w wieku przedszkolnym jest ZABAWA. Dziecko może z równym zaangażowaniem bawić się w czytanie jak bawi się lalkami czy samochodami, jeżeli odpowiednio to zorganizujemy

Większość rodziców kojarzy naukę czytania z czymś męczącym, nudnym, żmudnym, bo takie są ich doświadczenia ze szkoły. My nie uczymy dzieci. My bawimy się z dziećmi, a to sprawia, że dzieci uczą się czytania mimowolnie, tak jak mimowolnie nauczyły się mówić.

Dzieci, z którymi bawiono się w ten sposób, nie mają w przyszłości żadnych problemów z czytaniem i najczęściej nie mają problemów z nauką, bo czytanie rozwija możliwości poznawcze dziecka.

Kto ma zabrane dzieciństwo? Dziecko, które idzie do szkoły i potrafi czytać, bo doskonale bawiło się w czytanie w wieku przedszkolnym,  a nauczyciele uważają je za bystre? Czy dziecko, które idzie do szkoły i zaczyna swoją edukację od nudnego, żmudnego literkowania, które je frustruje i męczy?

Jeśli dziecko nauczy się czytać w wieku przedszkolnym, co będzie robić w szkole? Czy nie będzie się nudzić?

Paradoksalnie sporo dzieci idzie do szkoły z umiejętnością czytania. Nauczyciele są przygotowani na takie sytuacje i dają dzieciom dodatkowe zadania – co jeszcze bardziej rozwija ich intelekt! Poza tym, dzieci które idą do szkoły i potrafią czytać są traktowane przez nauczycieli jako zdolne. Nauczyciele lubią mieć takie dzieci w klasie, bo wtedy mogą poświęcić więcej uwagi tym, którzy dopiero uczą się alfabetu.

Nasze doświadczenia pokazują, że dzieci czytające lubią chodzić do szkoły, lepiej się w niej czują, są bardziej dopasowane. To dzieci, które mają problemy z czytaniem, stresują się i nie lubią szkoły.

Warto pamiętać, że dziecko, gdy pójdzie do szkoły, będzie uczyć się czytania metodami, które opracowano 300 lat temu. Metody te są bardzo odległe od tego, jak powinno uczyć się dzieci czytania w świetle współczesnej wiedzy o mózgu, dlatego 25% dzieci które uczą się czytania w szkole, mają z tym większe bądź mniejsze problemy.

Zabawa w czytanie w wieku przedszkolnym, eliminuje ten problem

Czy eksperymenty naukowe, które proponujecie przedszkolakom, nie są dla nich zbyt trudne?

Dzieci uwielbiają eksperymentować. Badania dzieci w Kilonii jasno wykazały, że 90% dzieci wybierało zajęcia z eksperymentami naukowymi jako najciekawsze.

Dlaczego? Bo dzięki eksperymentowaniu dzieci otrzymują odpowiedzi na pytania, które są dla nich niesamowicie ciekawe. Co więcej, badania te wykazały, że dzieci po roku zajęć potrafiły odtworzyć 80% eksperymentów a 50% z nich, rzetelnie wytłumaczyć.

To eksperymenty naukowe robione z dzieckiem w wieku przedszkolnym, niesamowicie rozbudzają ciekawość poznawczą dziecka. A ciekawość, uważana jest za jedną z cech, które sprawiają, że dzieci dobrze się uczą i nie zrażają się porażkami.

Sprawdź popularne kursy i wydarzenia

Najlepszy
Kurs stacjonarny
Wiek: 6 - 7 lat
Icon

Programowanie

Pierwsza przygoda z programowaniem

  • kurs dla początkujących
  • algorytmika, matematyka, logika
  • pierwsza styczność z komputerem
Sprawdź szczegóły
Najlepszy
Kurs stacjonarny
Wiek: 7 - 8 lat
Icon

Programowanie

Wstęp do programowania

  • kurs dla początkujących lub kontynuacja
  • algorytmika, matematyka, logika
  • programowanie blokowe Minecraft Education
Sprawdź szczegóły
Najlepszy
Kurs stacjonarny
Wiek: 8 - 10 lat
Icon

Programowanie

Podstawy programowania

  •  kurs dla początkujących lub kontynuacja
  •  programowanie obrazkowe w LUA
  • programowanie blokowe Minecraft Education
Sprawdź szczegóły
Kurs stacjonarny
Wiek: 10 - 12 lat
Icon

Programowanie

Programowanie dla zaawansowanych

  • kurs dla średniozaawansowanych lub kontynuacja
  • programowanie tekstowe w LUA
  • programowanie w języku Python
Sprawdź szczegóły