Zapisz się Bezpłatne zajęcia pokazowe

Dlaczego warto

Pozytywny wpływ na ogólny rozwój dziecka:

  • nauka języka obcego rozwija u dzieci strategie uczenia się, które przydadzą się w przyszłości – zarówno w szkole, jak i w dalszym życiu
  • nauka języka obcego poszerza horyzonty myślowe dziecka, a także pogłębia jego świadomość społeczną i kulturową
  • dzieci, ucząc się języka obcego, ćwiczą pamięć
  • uczenie języka poprzez zabawę sprawia, że nabywanie wiedzy nie wymaga wysiłku, w przyszłości będzie to trudniejsze do osiągnięcia

Korzyści komunikacyjne

  • młodsze dzieci nie są tak skrępowane jak starsi uczniowie, dlatego nie odczuwają wstydu, gdy popełniają błędy lub próbują się porozumieć
  • naturalna potrzeba komunikacji sprawia, że dzieci czują się wręcz zachęcone do mówienia w języku angielskim
  • małym dzieciom nie przeszkadza, gdy w wypowiedziach lektorów pojawiają się słowa lub fragmenty dla nich nie zrozumiałe, bo są do tego przyzwyczajone (wciąż nie do końca rozumieją nawet język polski), z kolei starsi uczniowie mają już z tym problem – chęć zrozumienia wszystkiego już na starcie stanowi dla nich barierę

Szybszy i głębszy rozwój językowy

  • elastyczny aparat mowy u małych dzieci najlepiej radzi sobie z opanowaniem systemu fonologicznego (dźwięków); dziecko, które wcześnie rozpocznie przygodę z angielskim, przejmie naturalną wymowę i intonację angielską
  • małe dzieci wciąż uczą się języka ojczystego, a nauka dwóch języków jednocześnie (języka ojczystego i obcego) podnosi ich świadomość językową oraz wpływa korzystnie na rozwój obu półkul mózgowych
  • najmłodsze dzieci mają najbardziej chłonne umysły – szybko przyzwyczajają się do brzmienia obcej mowy i naturalnie nabywają umiejętność rozumienia ze słuchu; przyswajanie obcego języka jest dla nich zbliżone do nauki języka ojczystego – warto to wykorzystać

 

Naturalny styl uczenia się

  • im wcześniej dziecko rozpocznie naukę języka obcego, tym więcej czasu poświęci na jego opanowanie i szybciej osiągnie wysoki poziom zaawansowania
  • małe dzieci nie martwią się jeszcze ocenami, bo ich nie dostają – ich cele w nauce są więc naturalne (ściśle komunikacyjne), a nie sztuczne jak bywa w szkole (oceny ważniejsze niż umiejętności); nauka małych dzieci jest bardziej spontaniczna
  • zabawowa forma zajęć sprawia, że nauka angielskiego przynosi im frajdę i satysfakcję; to prawdopodobne, że w przyszłości angielski stanie się ich ulubionym przedmiotem, będą się czuły zmotywowane, by poszerzać wiedzę i zdobywać świetne wyniki

Zapisz się teraz

Podaruj swojemu dziecku dobrze spędzony czas

Masz pytania,
potrzebujesz porady?

500 832 960