Zapisz się Bezpłatne zajęcia pokazowe

Jak uczymy?

Gra fabularna

Zajęcia prowadzimy w formie gry fabularnej. Mali matematycy wcielają się w role detektywów, którzy rozwijają swoje umiejętności dedukcji. Na każdych zajęciach mają do wypełnienia misję, podczas której przeżywają przygody.
Korzystamy również z gry edukacyjnej “Gniew Smoka”. Dzieci prowadzą kampanię przeciw smokom – aby ją wygrać, muszą prawidłowo odpowiadać na pytania z kart w talii skarbów. Wygrany pojedynek to łza smoka, bogactwo i sława!

Metody pracy

Nasze kursy opieramy na metodykach nauki znanych i cenionych naukowców, które wspierają naturalne sposoby przyswajania wiedzy. Dzieci docierają do swoich zasobów, Uczą się niemal bezwiednie i z przyjemnością.
Metody pracy naukowców tworzą cztery filary programu:

I Montessori – ilości

Głównym założeniem tej metody jest swobodny rozwój dzieci. Maria Montessori uważała, że szkoła tłumi aktywność uczniów. Zamiast tego rodziła wspierać spontaniczność i dziecięcą twórczość. W imię tej zasady uczymy matematyki przez konkretne wyobrażenia zamiast przez abstrakcję. Dzieci uczone tradycyjnymi metodami, choć operują liczbami, nie wiedzą, jakie ilości się za nimi kryją. Dziecko, które ma wyobrażenie ilości, przeżywa matematykę i zaczyna ją rozumieć. Na zajęciach bawimy się dużymi liczbami, które są dużo ciekawsze i bardziej rozwojowe niż sumowanie patyczkami. Małe dzieci nie tylko uwielbiają duże liczby, ale też doskonale sobie z nimi radzą!

II Ellen i Ben Kaplanowie – zdolności arytmetyczne

Według Kamplanów dzieci posiadają wrodzony talent matematyczny i u każdego dziecka można go rozbudzić. Dopiero z czasem tracą swoje zdolności. Dlaczego? To proste – są uczone matematyki w niewłaściwy i nużący sposób. Kaplanowie opracowali szereg gier i zabaw, które pozwalają dzieciom zaangażować się w matematykę, zrozumieć ją i poczuć. Z ich zdobyczy naukowych korzystamy na naszych zajęciach.

III Ellen i Ben Kaplanowie – rozwiązywanie problemów

Opierając się na metodzie Kaplanów, uczymy dzieci rozwiązywania problemów logicznych i matematycznych. Pobudzamy je w ten sposób do samodzielnego myślenia. Rozwiązywanie zadań przynosi dzieciom dużo satysfakcji, radości i podnosi wiarę w siebie. Dzięki naszemu kursowi dzieci zaczynają lubić matematykę i doskonale radzą sobie z nią w szkole. Umiejętność logicznego myślenia przydaje się również w codziennym życiu.

IV Matematyka wedyjska

Zamiast niezwiązanych ze sobą technik korzystamy z systemu, który jest wewnętrznie powiązany i ujednolicony. Dzięki niemu matematyka staje się dla dzieci łatwa i przyjemna, a także zachęca je do innowacji. Techniki wedyjskie zamieniają “trudne zadania” lub „ogromne sumy” w możliwe i konkretne zagadnienia do rozwiązania niemal od ręki lub w pamięci. Dzieci uwielbiają uczyć się metod wedyjskich, bo dzięki nim mogą zadziwiać otoczenie biegłością liczenia, a ich pewność siebie znacznie wzrasta.

Zapisz się teraz

Podaruj swojemu dziecku dobrze spędzony czas

Masz pytania,
potrzebujesz porady?

500 832 960